Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:18 Der er 51 kommentarer og
1 løsning

Webdesign til Computerparty

Hejsa

Jeg skal til at lave en hjemmeside til et computerparty, men ved bare ikke lige hvordan det skal laves.

Jeg er mega dårlig til design, så jeg vil gerne have lidt hjælp, og måske lidt eksempler :) Håber nogen vil hjælpe :)
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 19:20 #1
Jeg vil da gerne hjælpe.. sig frem..
Er der penge med i spillet!?
Jeg har et lille webfirma kørende der måske kunne yde assistance..
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:21 #2
Der er ingen penge lige nu, men måske senere hvis der bliver overskud :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juni 2002 - 19:22 #3
vil du have man skal lave det for dig eller  bare hjælp og forslag til hvordan og hvorledes ?
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 19:22 #4
www.savnet.dk/webdesign/
Vi er villige til at gøre det for billigere end der står, faktisk billigere, da det du søger ikke lyder så alvorligt, som vi har sat næsen op efter..
Sig frem..
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:23 #5
Hmm skal da gøre det gratis :)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:25 #6
Okay, alt kan bruges forslag og måske færdie designs :) Bare jeg får lavet noget fedt. Måske kan i hjælp hinanden :)
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 19:25 #7
Har ca 20 forskelleige designs færdige.. såh..
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:26 #8
måske ala den her side kunne www.testplace.tk
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:26 #9
har du noget logo. Et navn evt slogan eller i den stil altså info!
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:29 #10
Jeg har intet, så jeg skal også have lavet et logo, men ved ikke om jeg skal oprette det i et andet spm .
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:30 #11
user-online: Kan jeg måske nogle af dem ???
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:31 #12
Partyet hedder "Plet-Inc"
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:32 #13
Jeg skal altså kun bruge et design, alt programmering laver jeg selv :)

Det er da det jeg lever af til hverdag så du burde da kunne laves :)
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:32 #14
Har du nogle billeder fra en af jeres partys
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:32 #15
user-online: Kan jeg måske se nogle af dem ???
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:35 #16
nuki: Nej det er et hlt nyt party :( Så nej
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:37 #17
Okay.... Men vil du bare have et billede oder was
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 19:37 #18
Cyberfinn.. de ligger på en url jah, men giver den ikke ud, gider ikke liige at have alt det arbejde smidt ud i luften, viser de tkun til evt købere..
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:38 #19
user-online: Det er okay
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:38 #20
Hmmm user vil have penge
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:40 #21
Cyberfinn billede eller lidt sammen kodet færdig ret
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 19:40 #22
Jah sq da, i sidder da ikke og laver noget.. også giver det væk, har jeg ikke sagt a tjeg ikke ville, men det gode gemmer jeg sq til dem der giver penge..
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 19:42 #23
Okay :)

VI har lige lavet programmering for FDB og Hummel og de skulle af med langt over 50k
11. juni 2002 - 19:46 #24
Jeg vil gerne høre mere om det.
Kontakt oplysninger kan findes på www.enter-s.dk

/Casper " www.enter-s.dk/w.jpg "
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:50 #25
Cyber... hvad står plet-inc for ???
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 19:54 #26
og en www. adr til siden.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 20:16 #27
Det står ikke for noget :( Bare at inetcafeen i ikast afholdet det, altså inc.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 20:17 #28
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 20:22 #29
okay har lige lavet et lille forsøg http://exp.urgh.dk
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 20:28 #30
Hmmm lidt kantet ved menuen men det bliver fikset
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. juni 2002 - 00:02 #31
jeg kan godt hjælpe med et billigtdesign, 200 point, og så klarer du programmeringen.
Avatar billede coolaseyes Nybegynder
14. juni 2002 - 18:35 #32
hvornår skal der være noget færdigt: logo sidedesign og det hele, jeg skal ikke have point eller penge syntes bare det er sjovt, og når jeg kigger på det andre her i dette forum har præsteret er jeg ikke imponeret det er vist mest folk der koder og ikke designere... ja undskyld men det bærer det ligesom præg af.
Avatar billede coolaseyes Nybegynder
14. juni 2002 - 18:52 #33
og så lige en ting til... Nuki, mon ikke du skulle holde dig til programmering, cola og pizza for det der du har lavet på http://exp.urgh.dk det er da helt i hegnet... ja ikke for at disse nogen men bare en smule grafisk sans er vel ikke for meget når man blander sig i denne her kategori, jeg blander mig heller ikke i sql, java og hvad det hedder alt sammen, man kan ikke være god til det hele sådan er det bare, det er lige det med at indse det der er det største problem tror jeg...
Avatar billede nuki Nybegynder
15. juni 2002 - 10:12 #34
Cool nej nej jeg vil da heller ikke have noget for det men så grim synes jeg nu ikke den er men vildt flot er det nu ikke. Jeg holder mig mest til www.urgh.dk det ved jeg hvad er....

-Nuki

p.s. nu var der jo heller ikke meget at gå ud fra..
Avatar billede nuki Nybegynder
15. juni 2002 - 10:18 #35
Jeg synes nu også mange af de ting der bliver lavet er lidt grimme ikke for at sige meget men.... er nu også bedst til programmerings ting men jeg vil jo gerne blive bedre til det billede værk.
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:13 #36
Hej!

Vi skal gerne gøre det helt gratis!
-Se mere på www.pedersenwallberg.dk

/LP
Avatar billede lee Nybegynder
15. juni 2002 - 13:27 #37
coolaseyes>>
ikke for at disse nogen... tsk tsk
hvad vil du så kalde det når du tager et design fra selvsamme spørgsmål, og hagler det ned som du har gjort her?

Er det så vigtigt for dig at være nedladende overfor andre for at hævde dig selv?... smut dog hjem i din sandkasse og lad ekspertens brugere lære af hinanden, så kan du oprette et firma i stedet for og køre dit eget netto ræs derfra i stedet for.

Har du ikke noget godt og konstruktivt at sige om andre brugeres arbejde, så hold din mund lukket.

/Lee
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2002 - 23:12 #38
lpedersen: Det lyder rigtigt godt :) Jeg har fået lavet et logo :) Vil du prøve at lave en side ??? http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/logo/plet.htm
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2002 - 00:14 #39
cyberfinn_> nu hvor jeg kan se at du har valgt et af mine logoer, ville det jo være fint hvis du gav en tilbagemelding på hvilket, så jeg evnt kunne finde ud af at lave et grafisk design også.
Og ikke mindst, points :o)

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2002 - 00:29 #40
Det er lige meget :) Jeg tror vi bruger den med hunder på papir, men til siden måske en af de andre :)
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2002 - 16:22 #41
ikke fordi du for designet, ikke for 30 points, men her er lidt inspiration at arb. vider med: http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/web/plet.htm

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2002 - 16:37 #42
Så er der 200 Point til /cdc hvis han lige vil svar :)
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2002 - 16:38 #43
svarer lige også, kan købes for 200 points
Avatar billede lee Nybegynder
16. juni 2002 - 16:51 #44
*GGG* ;O)
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2002 - 17:57 #45
Lee-> *SSS*

cyberfinn-> så er filen sends sammen med hvilken fonte jeg har brugt

/cdc
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. juni 2002 - 19:12 #46
cdc, kan man få at vide hvad den seje font den hedder
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2002 - 19:43 #47
battlefield
Avatar billede zyxep Nybegynder
17. juni 2002 - 12:27 #48
hehe cdc endnu engang er du syg :)
Avatar billede solle Nybegynder
17. juni 2002 - 12:33 #49
Du kunne eventuelt lede på nettet efter "web templates"
Der findes dusin af "gratis layouts" ..
Her er et eksempel: http://www.freewebtemplates.com/
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. juni 2002 - 15:00 #50
/cdc takker, den er fed
Avatar billede lpedersen Nybegynder
17. juni 2002 - 17:36 #51
Hvis vi skal designe siden (jf. kommentar af 15/06), skal du lige maile til lp@pedersenwallberg.dk - så vi lige ved hvordan, du har tænkt os, den skal se ud...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. juni 2002 - 17:39 #52
den er slut cdc svarede jo