Avatar billede ghostface Nybegynder
04. august 2000 - 09:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win98 crasher

Hvorfor crasher win98 når jeg har været på nettet i 30 min. eller noget i den stil? Jeg har haft win98 før, hvor det ikke plejede og crashe, hvorefter jeg brugte w2k, for så at installere win98 igen (uden w2k på pc\'en).
Er der nogen, der ved hvorfor det sker?

/ghostface
Avatar billede xjaw Nybegynder
04. august 2000 - 09:30 #1
har du installeret alle de nyeste hotfixes?
det kunne jo være der er nogle der leger med dig, og nuker dig. :]
Avatar billede ghostface Nybegynder
04. august 2000 - 09:44 #2
jeg er ret sikker på at det ikke er trojanere etc.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2000 - 13:31 #3
Prøv at installere ZonaAlarm fra www.zonelab.com , så kan du se om det er udefra kommende faktore, som spiller ind
Avatar billede ghostface Nybegynder
04. august 2000 - 21:02 #4
Tak for hjælpen, men jeg klarer problemet med en god gammeldaws /format ;-)

/ghostface
Avatar billede thkrath Nybegynder
04. august 2000 - 21:32 #5
Det kunne ikke have været RAM- og SWAPfils-problemer?
Havde du installeret mere under den nyeste win98-inst end under den gamle?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2000 - 00:32 #6
Så må vi håbe problemet er bortgået i fladtrygt tilstand. Jeg har slev haft et ligende problem/fænomen. Min PC gik i sort efter kontrol af passord, når jeg gik på nettet. Dette skete hver gang jeg gik på nettet efter windows har været standset.
Avatar billede ghostface Nybegynder
05. august 2000 - 14:57 #7
tkrath>> nej, jeg havde lige formateret. Det er derfor, det undrer mig MEGET, at win98 skulle crashe når der næsten ikke er noget på pc\'en!

Jeg ved ikke, hvad der var sket, men det virker i hvert fald nu...

/ghostface