Avatar billede benz Nybegynder
28. juni 1999 - 23:39 Der er 17 kommentarer

Icq hopper op og ned !

Jeg har et problem med icq, som kan være ret belastende !! Hvis jeg har et browservindue åbent, og icq åbent, finder den på at hoppe op og ned mellem proceslinjen og skærmen....der er ingen problemer hvis jeg ikke har et browservindue åbent. Problemet opstår når jeg skal sende eller modtage beskeder. Hvad gør jeg ?? (desperat)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
28. juni 1999 - 23:48 #1
ICQ er fuld af forskellige bug, men dermed mener jeg ikkedener direkte dårligere end andre programmer
Avatar billede dd Nybegynder
28. juni 1999 - 23:59 #2
Har du prøvet med at installere både en ny browser og ICQ igen det kan være der er nogle ting som konflikter i installationen... Har selv haft nogle problemer med begge dele, men er i orden efter jeg installeret dem igen...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juni 1999 - 00:41 #3
underligt
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. juni 1999 - 05:44 #4
Har du prøvet at kigge på nogle af alle de options der er... Man kan godt få ICQ til at hoppe op hvis man modtager en ny besked, of forsvinde igen efter fx 30 sekunder. Prøv dig lidt frem.
[ICQ-knap] -> [Preferences] -> [Contact list]
Avatar billede benz Nybegynder
29. juni 1999 - 16:13 #5
dd>> Jeg har prøvet at installere icq efter af have slettet den. Jeg kan ikke installere den i samme mappe, for så laver den det samme problem. Ellers kan jeg godt få den til at virke. Men det er lidt irriterende at skulle det hver gang, den laver de numre.
goulduck>> Ja, men det hjælper ikke - har prøvet ALT !
Avatar billede rasmusr Nybegynder
17. juli 1999 - 00:21 #6
Prøv at downloade den nyeste versioen og installere den. Man kan i øvrigt downloade en upgrade utiliti, den er meget rar at have.
Avatar billede jacobmk Nybegynder
27. juli 1999 - 13:04 #7
Gå ind under: icq -> windows alerts

Der er en masse indstillinger - pil ved dem. F.eks. den contact list pop up!!
Avatar billede reitzner Nybegynder
31. juli 1999 - 15:56 #8
Den gjorde det også hos mig og det hjalp at installere den nyeste ICQ-fix.
Avatar billede kfc Nybegynder
28. august 1999 - 22:29 #9
Du kan tage dit ICQ vindue i den blå bjælke og trække det helt ud til venstre, så bliver den en del af dit skrivebord, ligesom startlinjen er, så tilpasser browser vinduerne sig til dit skrivebord, og du kan altid kigge på din ICQ ud til venstre, du kan også bare trække den nedaf, så bliver den en del af din statlinje, men den forkorter navne så det kan godt blive lidt forvirrende, men prøv og trække den ud til venste, jeg har kørt sådan i et stykke tid nu, og det er ganske behageligt...... Det kan dog godt kræve en rimelig skærmstørrelse, da dit browser vindue ellers vil blive meget lille, men du kan tage i kanten af din ICQ og tilpasse den lidt bedere.

<<<KFC>>>
Avatar billede gigy Nybegynder
23. september 1999 - 09:40 #10
prøv at  hente den ny beta ned
Avatar billede skjoldby Nybegynder
04. november 1999 - 19:25 #11
Jeg ved ikke om det er det du mener men prøv:

icq >> Windows/Alerts >> Contactlist Position >> Float

Skjoldby
Avatar billede skjoldby Nybegynder
07. januar 2000 - 09:28 #12
hvad med at acceptere eller lukke det her?
Avatar billede 7up Nybegynder
13. januar 2000 - 22:41 #13
prøv at holde museknappen nede i titelbaren i icq, og træk den helt til højre, og se om den ikke bliver stående...  mvh
7 - up
Avatar billede leseid Nybegynder
31. januar 2000 - 20:53 #14
Det eneste rigtige svar på det problem er simpelthen at geninstallere ICQ! Jeg har selv haft et lignende problem.. Og du har ret, det er ret belastende!
Avatar billede chrlyck Nybegynder
01. april 2000 - 16:20 #15
Prøv at gå ind i ICQ-menuen og slå genvejstasterne fra (specielt den der hedder "Ctrl+Shift+A") det kan også være at dit keyboard er fucked up!

/neger
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 18:04 #16
Prøv dog at installere ICQ2000 fra Tucows (Beta) da næsten alle ICQ versioner er beta må man jo prøve med de nyeste, mon ikke det afhjælper dit problem :o)??

//Kjalle :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juni 2000 - 11:58 #17
benz: Laver den stadig problemet?