Avatar billede a-tot Nybegynder
11. juni 2002 - 14:12 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder man Hardware udviklings job / opgaver som Freelance

Hej Eksperter
Er der nogle som ved hvor man finder Hardware udviklings job / opgaver som Freelance.
Jeg tænker på site / eller firmaer som tilbyder / anvender Freelance konsulenter.

Alt inden for HW udvikling har interesse.

Jeg satser 150 point, som deles mellem brugbare svar. Så hold jer ikke tilbage !!!!
a-tot (det haster)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 14:12 #1
har et lille job som jeg egentlig gerne vil have givet et tilbud på, men det er som privat person
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 14:18 #2
forstil dig et program hvor du på plads nr 1 sætter adressen til the voice´s net radio og stiller en frekvens der ikke er taget på fm båndet,
nr 2 er måske www.nrj.dk med en anden frekvens

Hardwaren skal så være koblet in i radio stikket på vægen, og så skal den sende lyden fra de stationer ud i kablet så ens computer kan stå på kontoret og man med en alm tuner i stuen kan fange eks the voices net radio

Ideelt til folk i jylland der gerne vil høre den københavnske the voice

Kunne man ikke lave det
MC
Avatar billede nil.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 14:22 #3
Jeg anbefaler dig at oprette et c.v. på www.freelanceweb.dk

/nil.dk
Avatar billede Chewie Novice
11. juni 2002 - 14:25 #4
Avatar billede a-tot Nybegynder
12. juni 2002 - 09:21 #5
HALLO er der kun 3 personer, som har forslag til ovenstående.

mc.lucifer >> Den konstruktion du taler om tror jeg findes / eller kan stykkes sammen af eksisterende enheder. Men hvis du har penge nok, udvikler jeg da meget gerne en sådan enhed til dig.

nil.dk >> dit forslag om cv på freelanceweb har jeg fulgt. Jeg var oprettet som bruger men havde ikke aktiveret mit cv. Spørgsmålet er så - er der liv i freelanceweb, er der nogen som har fået opgaver den vej ?

chewie >> sharksforum ser ikke ud til at være det rette sted, de HW opgaver som kommer dér, er efter hvad jeg kan se ikke udviklingsopgaver, men nok nærmere service opgaver, uden det store økonomiske potentiale.

Men ret mig endeligt hvis jeg tager fejl, for lige nu skal alle muligheder afprøves.

Jeg håber der er andre, som kan komme med inputs !!!!

a-tot www.arridan.dk
Avatar billede Chewie Novice
12. juni 2002 - 09:28 #6
a-tot >> Jeg syn´s da lige du skal lade sharksforum komme an på en prøve det kunne jo værer at den mand du skal bruge, med den rigtige tekniske viden sidder der et eller anden sted !!

ellers har jeg desværer ikke flere foreslag !!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. juni 2002 - 09:40 #7
penge nok og penge nok
Er alm lønslave så det vil jeg ikke sige jeg har
MC
Avatar billede a-tot Nybegynder
12. juni 2002 - 09:54 #8
chewie >> Nu er det sådan, at det er mig der søger opgaver og der for leder efter steder på nettet, hvor HW opgaver udbydes.

mc.lucifer >> Ja - det er jo sådan, at jeg skal leve af det. Men idén er OK.

a-tot
Avatar billede Chewie Novice
12. juni 2002 - 09:59 #9
a-tot >> Ok så har jeg misforstået dit spm, sorry ....men jeg håber da du finde noget ;o)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
12. juni 2002 - 11:01 #10
jeg går ude fra at du har allerede din CV på nettet? Der er ca. 20
job/CV baser i DK for IT/elektronik m.fl.

Hvis du kan embedded software, ICE og OO-udvikling på forskellige platforme, send mig uforpligtende en kort CV, og jeg vender tilbage med nogle foreslag.

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede a-tot Nybegynder
12. juni 2002 - 12:12 #11
Hej theprofresssor >> jeg har sendt dig en e-mail, med lidt oplysninger.

a-tot
Avatar billede a-tot Nybegynder
12. juni 2002 - 12:22 #12
Hej theprofresssor >> Jeg kan ikke sende til dig, får følgende tilbage !!!

- These recipients of your message have been processed by the mail server:
headhunter._.dkmail@zzn.com; Failed; 5.2.2 (mailbox full)

a-tot
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. juni 2002 - 12:13 #13
sorry for problemeren med headhunter email! Jeg har meldt problemerne til min ISP

Alternativ email:
professoren@ofir.dk
theprofessor@sol.dk
Avatar billede a-tot Nybegynder
19. juni 2002 - 09:57 #14
Hej igen
Nu har jeg kontaktet diverse Freelance udbydere, men HW er ikke lige deres område.
OK der er da et par stykker, som har optage mig i deres databank over kandidater.

Så det har ikke været svart at få armene ned, den helt store succes, ser det ikke ud til at blive.

Her på eksperten var der 4 som forsøgte at komme med forslag, det var noget mindre end hvad jeg havde håbet på at få ud af 150 point. Nå men nu til fordelingen af de mange point.

mc.lucifer  >> Din opgave holder nok ikke når man skal leve af det. Men du får da lidt point.

nil.dk  >> Jeg fulgte dit forslag, med det samme. Så der er point til dig.

chewie >> Du kom med et forslag om at søge efter folk, men det var nu omvendt. Så ingen point til dig.

theprofessor >>  Afventer lige om du skal have point eller ej.

Til jer som har kommet med forslag, jeg lukker dette spm d. 1/7-2002 så hvis i vil kæmpe lidt for jeres point er der stadig muligheder.

Alle andre er også meget velkommen med forslag, så kan i jo gnave lidt i de andres point.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. juni 2002 - 11:55 #15
Har fået din CV og vender tilbage hvis der er noget. Jeg vil forslå du ligger din CV i følgende baser:
job-indeks.dk
stepstone.dk
it-jobbank.dk
jobmatch.dk

Og fremhæve "hardware" i beskrivelsen. Være præcis vedr. hvilken
hardware og software platforme du har brugt!

Der er brug for assembler programmør for motorola og intel platforme,
embedded programmør på alle platforme i c, c++ og assembler, og embedded
java. Mest teleselskaber olign.
Avatar billede a-tot Nybegynder
01. juli 2002 - 08:42 #16
mc.lucifer >> Hvis du vil have lidt points så er det nu du skal oprette et svar. Jeg lukker dette spm i dag !!!

a-tot
Avatar billede a-tot Nybegynder
02. juli 2002 - 08:17 #17
mc.lucifer >> Jeg har ikke mulighed for at give dig point da du ikke har oprettet et svar !!!

nil og theprofessor  >> Ja, i må så dele i porten.

a-tot