Avatar billede nugie Nybegynder
10. juni 2002 - 22:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Password på Drev/Mappe

Kan man godt få password på en mappe/drev ???
Avatar billede tumben Novice
10. juni 2002 - 22:59 #2
se http://www.eksperten.dk/spm/208623  (semirs accepeterede svar..hvis det skal være simpelt...det virker perfekt her)
Avatar billede nugie Nybegynder
10. juni 2002 - 23:00 #3
er det på drev eller mappe?
Avatar billede nugie Nybegynder
10. juni 2002 - 23:20 #4
Tumban -> hvad med at give et svar :D
hvis du vil have point...
Avatar billede tumben Novice
10. juni 2002 - 23:23 #5
...hvis det er mig du spørg..kan det vel bruge på begge..men jeg bruger det kun på mapper..
MEN...opret en ny mappe..med password...og så flyt dine ting deroveri.
Jeg brugt een existerende mappe med filer i og efter at jeg havde tilføjet scriptet...kunne jeg ikke se indholdet...(men jeg brugte en mappe der alligevel skulle slettes så jeg mistede ikke noget)
...ellers virker det fint...og måske var det bare mig der gjorde noget galt første gang
Avatar billede tumben Novice
10. juni 2002 - 23:27 #6
egentlig er det vel semirs points...det er vel "snylteri" at få points for en henvisning..såå øhhh..næ tak
Avatar billede tumben Novice
10. juni 2002 - 23:28 #7
eller hvorledes ???
Avatar billede nugie Nybegynder
11. juni 2002 - 08:48 #8
Tumben --> i kan få 30 vær :D
Avatar billede fpnovell Nybegynder
11. juni 2002 - 11:39 #9
>> tumben....det kan der nemlig være noget om.
Mig bekendt er det ikke lovligt at basere sit svar på at henvise til andre svar på Eksperten. I stedet må man henvise til andre gode svar med en kommentar.

mvh
fpnovell
Avatar billede tumben Novice
11. juni 2002 - 11:53 #10
ja det var det jeg resonerede mig frem til...men da jeg så "blev afkrævet" et svar..svarede jeg ..istedet for at kommentere ..som jeg jo gjorde 1 gang...sorry det sker ikke igen..et øjebliks dropout
Avatar billede fpnovell Nybegynder
11. juni 2002 - 12:10 #11
>> tumben.............Helt, helt i orden !!
Jeg har faktisk lige  - efter voldsomt besvær  - fundet frem til regelsættet på Eksperten.
Og det kun ved at tilføje ordet "regler" efter www.eksperten.dk. Dér var bingo.
Det er umuligt at finde et direkte link til regelsættet, hvilket må undre en hel del.

Jeg mente bestemt at have set dette omkring at lave svar med henvisninger til andre svar,
men må erkende, at det IKKE står i regelsættet. Om det har gjort før vil jeg så heller ikke hævde,
men man ser jævnligt, at folk skriver, at det må man ikke.

Regelsættet for brugen af Eksperten findes på:
http://www.eksperten.dk/regler

.........og man kan følge en mindre diskussion på:
http://www.eksperten.dk/spm/206499

mvh
fpnovell