Avatar billede chrisrj Forsker
10. juni 2002 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blæser til bærbar

Blæseren i min bærbar er dårlig.

Jeg vil derfor gerne skifte den. Jeg er IKKE interesseret i at sende/aflevere den en dyr fagmand, så derfor vil jeg, hvis jeg kan, skifte den selv.

Jeg vil skyde på at det er en 10 - 20 MM blæser der sidder i den.

Min spørgsmål er: Er der nogen der ved hvor man kan købe en sådan blæser og evt. hvad den koster ?
Avatar billede jesper_k Nybegynder
11. juni 2002 - 12:32 #1
Den skal special fremskaffes til din bærbar, og jeg vil ikke anbefale selv at skifte den, efter som at al indmaden skal ud og skilles ad! En blæser koster cd ca 400 kr, meget forskelligt fra mærke til mærke
Avatar billede chrisrj Forsker
11. juni 2002 - 14:15 #2
Hvorfor tror du den skal special fremskaffes? En blæser er vel en blæser eller hva'??
Avatar billede chrisrj Forsker
18. juni 2002 - 21:24 #3
Lukker spg...