Avatar billede creativedge Nybegynder
09. juni 2002 - 19:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Studio DC 10 Plus Video kort????

Hej folkens jeg har en kæmpe problem med mit video kort, det er et "Pinnacle Studio DC 10 Plus"..  Men mit problem er at jeg kan slet ik få signal på min puter??? ingen capture.. jeg ved ik hvad jeg skal gøre.. og jeg har både "Adobe Premiere 6" og "Studio 7"

Er der nogen som har mod på at guide mig på vej.. så jeg kan lege med noget video :)

150 Point for et RIGTIGT svar! :) Hjæææælp...
Avatar billede creativedge Nybegynder
09. juni 2002 - 20:02 #1
Kan lige sige jeg køre Windows 2000 :) Ingen der kan hjælpe, der er cool i video verden
Avatar billede Noone Nybegynder
09. juni 2002 - 21:38 #2
Avatar billede creativedge Nybegynder
09. juni 2002 - 23:57 #3
Huh.. jaaa det har ikke rigtigt hjulpet mig mere på vej.. havde den nye version installed.. osv... så er der stadig ingen der har mod på at hjælpe??????
Avatar billede Noone Nybegynder
10. juni 2002 - 00:30 #4
Bruger du de rigtie kabler fra Video/Kamera til kortet. Har du sat den rigtigt (Composite/S-Video).
Avatar billede helikopter Nybegynder
10. juni 2002 - 18:50 #5
Jeg vil godt guide dig i "Studio 7" det bruger jeg selv.. men du må kontakte mig på min mail og så kan jeg nok hjælpe dig! :) source_unknown@hotmail.com