Avatar billede winx Nybegynder
02. august 2000 - 22:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Foretrukne i frames

Jeg har et problem.
Jeg bruger frames på min side og har en \"føj til foretrukne\" kanp men hvis man trykker på den føjer den kun den side til der har knappen på sig. hvordan gør jeg så jeg selv kan bestemme adressen og titlen på den side der skal føjes til foretrukne??
Avatar billede mpj Nybegynder
02. august 2000 - 22:55 #1
Hvis du lige smider scriptet skal jeg fikse det sådan her *knipser*
Avatar billede mpj Nybegynder
02. august 2000 - 22:58 #2
tror jeg... *gg*
Avatar billede winx Nybegynder
02. august 2000 - 23:20 #3
onClick=\'window.external.AddFavorite(herf.location, document.title)\'
Avatar billede mpj Nybegynder
02. august 2000 - 23:26 #4
onClick=\'window.external.AddFavorite(\"http://www.dinside.dk\",\"Sidens titel\")\'

Prøv det!
Avatar billede winx Nybegynder
02. august 2000 - 23:32 #5
tak
Avatar billede mpj Nybegynder
02. august 2000 - 23:45 #6
så lidt
Avatar billede olebole Juniormester
03. august 2000 - 05:18 #7
<ole>
Men det kommer den jo ikke ind i sin placering i framesettet af.
/Vh
</bole>
Avatar billede mpj Nybegynder
03. august 2000 - 13:52 #8
ole>>
\"hvordan gør jeg så jeg selv kan bestemme adressen og titlen på den side der skal føjes til foretrukne?? \"

Det var jo det jeg svarede på!

MPJ