Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
08. juni 2002 - 20:07 Der er 21 kommentarer

gratis hurtig sms sender

jeg leder efter en hurtig gratis sms sender
Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
08. juni 2002 - 20:07 #1
coolsms.dk virker jo som en røv
Avatar billede funguy Nybegynder
08. juni 2002 - 20:09 #2
Avatar billede dumdum Nybegynder
08. juni 2002 - 20:13 #3
funguy>> Den er da ret kvik

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. juni 2002 - 20:14 #4
uhm... den endste som jeg kender der kan sende til alle er vist 12send.dk hvis den stadigt kan det
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 20:15 #5
only's er fandeme god..

Virker den også godt til TDC?
Avatar billede o-zone Nybegynder
08. juni 2002 - 20:16 #6
huh? Jeg synes ikke at o-n-l-y.com er særlig kvik - intro, musik, Karl Smart Flash der smadrer tab-order og hele pivtøjet :(
Er der ikke en stille og rolig html-form derude et sted?
(Jeg har iøvrigt endnu ikke modtaget den SMS jeg prøvede at sende fra o-n-l-y) :-6
Avatar billede cazzznh Nybegynder
08. juni 2002 - 20:18 #8
Avatar billede cazzznh Nybegynder
08. juni 2002 - 20:18 #9
Ups den er jo lukket :(
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. juni 2002 - 20:18 #10
o-zone har du tdc, så virker alle de smarte besked sender ikke længere...
Avatar billede o-zone Nybegynder
08. juni 2002 - 20:19 #11
Det eneste opløftende punkt jeg kan se ved o-n-l-y er de søde piger ude i venstre bar ;-)
Den slags pynter jo altid (hvis man ellers har båndbrede nok)
Avatar billede o-zone Nybegynder
08. juni 2002 - 20:21 #12
Hvad er det egentlig med alle de sms-sendere? Har teleselskaberne endelig fundet ud af at det giver dem større indtjening, hvis vi tvinges til at bruge tommelfingeren og vores mobil? =( (øv øv!)
Avatar billede dmcn Praktikant
08. juni 2002 - 20:21 #13
besked.dk virker altså stadig forrygende. Tilmeld jer, så får I adgang til den.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 20:22 #14
n0rmality - Jeg kan ikke bruge den med mit nummer..
Avatar billede vis Nybegynder
08. juni 2002 - 20:33 #15
Den her kan vist sende til alle selvskaber, men desværre kun 10 om dagen:
http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
08. juni 2002 - 21:08 #16
o-zone ->
Jeps: Mobilselskaberne skal vistnok til at give 20 øre eller sådannoget til hinanden når folk sender beskeder til det andet net (Og det gælder således også for mailserver-ejere/Internetudbydere => deres kunder også).

Der er selvfølgelig ikke nogen der vil betale for, at hver gang jeg sender een gratis SMS, så skal de betale for at den bliver leveret hos en anden udbyder.

ERGO: Alt der hedder gratis sms er lukket fra og med den 1. (maj tror jeg).
Dem du kan sende fra nu, har enten en aftale med teleselskaberne om f.eks. at betale underpris (rabat-ordning), eller også giver de simpelthen 20 øre hver gang du trykker "send" - og det er selvfølgelig derfor du kun må sende 10 om dagen (Hvis nu der er 10.000 mennesker der allesammen sender 50 SMS'er om dagen, som kosteer 20 øre hver kan det jo hurtigt blive til MANGE penge ud af vinduet....- (20*50)/100 * 10.000 = 100.000 om dagen - det skal der altså NOGEN bannerindtægter til for at dække :) )
Avatar billede flowerdead Nybegynder
08. juni 2002 - 22:13 #17
Hej,

Jeg vil anbefale www.mtnsms.com - den er gratis og du kan sende beskeder til udlandet også.

Mvh
- Flowerdead
Avatar billede friiser Nybegynder
08. juni 2002 - 22:33 #18
lytter med..

~friiser~

http://www.radio-online.dk
Avatar billede dumdum Nybegynder
08. juni 2002 - 22:42 #19
friiser>> Ved ikke om du er klar over det, men du kan godt lytte med uden at skrive en kommentar om det. Du kan bare trykke udfør, uden at skrive noget :-)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede kantoraza Nybegynder
09. juni 2002 - 16:08 #20
http://myorange.dk/besked/

Den bedste jeg har stødt på indtil nu! Den sender (næsten) altid.....

/KantoRaZa\
Avatar billede flowerdead Nybegynder
16. juni 2002 - 17:24 #21
Fandt du så noget der virker?