Avatar billede hagi Nybegynder
02. august 2000 - 15:05 Der er 5 kommentarer

Apache jserv

Hej !

- jeg dowloaded Apache web server og det virker godt.
- Også jrun og java servlet developement kit(jsdk2.0)
det går godt , men problemet at køre en servlet example.

Hvor class filen skal ligger?
jeg køre på min egen maskine på apache WS, skal den ser ud på den måde
Http://Localhost/Servlets/XXX:class

eller hvad ?

Jeg har brug for en tip !!!

Avatar billede hagi Nybegynder
02. august 2000 - 15:06 #1
unskyld apachejserv i stedet for jRun
Avatar billede monz Nybegynder
18. august 2000 - 11:40 #2
Der må være et bibliotek under jserv, der hedder servlet eller servlets. Hvis du ligger din class fil her og kalder :
http://localhost/servlet/servletname

ingen .class på !!

Hvis dette ikke virker er du nok nødt til at gå i gang med conf filerne. Man kan nok specificerer et alias for en servlet.

Mvh
Anders Monrad

Avatar billede imp Nybegynder
12. november 2000 - 04:52 #3
Jeps... For 6 kroner giver jeg dig et kvalificeret svar... ;)

- imp
Avatar billede valleyfield Nybegynder
29. januar 2001 - 13:38 #4
Jeg har selv haft lignende problemer.
Men alt blev godt, efter jeg gik over til Tomcat 3.2.1, fra http://jakarta.apache.org/

Kombineret med denne HowTo, så vil jeg sige, at du har gode muligheder for at opnå succes!
http://www.webappcabaret.com/javachina/tomcathowto.htm

Tomcat-installationen indholder fungerende servlets og .jsp sider, så man ved, hvornår den er oppe!

/christian
Avatar billede soelvpil Nybegynder
18. oktober 2002 - 08:25 #5
Hvad med at få lukket det spørgsmål. Eller skal du have lukket din konto i stedet?