Avatar billede zombiez Nybegynder
07. juni 2002 - 13:36 Der er 6 kommentarer

netvista og boot

hej mín forbandede IBM netvista P3 933 er gået ned igen... er der nogen der ved hvordan jeg får det lort til at fatte at det skal boote fra cdrom-drevet?
Avatar billede greek Nybegynder
07. juni 2002 - 13:38 #1
Lige når computeren starter op skal du gå ind i bios og sætte cd-rom drevet til primary boot!
Avatar billede zombiez Nybegynder
07. juni 2002 - 13:45 #2
ja det er jeg da godt klar over, men det er ikke sådan bare lige på en ibm. hvordan kommer jeg ind i bios?
Avatar billede greek Nybegynder
07. juni 2002 - 13:46 #3
Når den starter op så er det enten F1 eller F10
Avatar billede zombiez Nybegynder
07. juni 2002 - 13:53 #4
er prøvet
Avatar billede lukkes Nybegynder
17. juni 2002 - 22:13 #5
Du skal holde F10 nede under hele boot.

Lige så snart at der kommer billede på skærmen, så hold knappen nede - og blive ved !

Hvis dette ikke hjælper, så tryk på så mange taster som overhovedet muligt.. hurtigt ! Dette skulle give en keyboard error, og give dig adgang til BIOS'en
Avatar billede kap74 Nybegynder
09. juli 2002 - 00:36 #6
Jeg mener at det er F1 eller F5 på ibm for at komme i bios, men har du ikke en recovry cd til den, med dem plejer det ikke at være nødvendigt at gå i bois for at for den til at starte op på cdrom-drevet?