Avatar billede mikdam Nybegynder
06. juni 2002 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis program til projektstyring - findes det?

Er der et gratis alternativ til MS Projekt, som kan nogenlunde det samme. Jeg har hele Office 2000 Pro pakken - kan Excel, access, Outlook eller andet bruges? Eller måske et helt andet program?

Er åben for alle muligheder.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. juni 2002 - 12:57 #1
Der findes mange alternativer for projektstyring, men jeg tror ikke der findes et gratis, har i en år række arbejdet en del med salg af projekt kurser os programmer og har i den periode aldrig hørt nogle omtale et gratis produkt

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. juni 2002 - 19:20 #2
tror ikke der kommer mere i det her sp luker du så ikke lige
Avatar billede jakobam Nybegynder
23. februar 2003 - 14:23 #3
Hej "Mikdam" - tjek http://www.timelog.dk - og send en mail hvis det er noget sådant du har brug for.