Avatar billede bobirk Nybegynder
05. juni 2002 - 21:38 Der er 2 kommentarer

RAM??

Har en computer med ECS bundkort...
Når jeg har SD-ram I (256 mb) Kører maskinen perfekt..
Sætter jeg DDR-ram i (256 - 512 - 768), bliver ikoner (thumbnails) i internetexplorer forkerte i farven og stribede. Netscape communicator har ingen problemer..
Har skiftet til Soltek bundkort og ingen forbedringer.
Har brugt Win98, Win2000 & XP.. Lige meget hjælper det.
Alle mine spil (bl. a. Fifa2002) kører perfekt. Grafikkort:GeForce 2 MXX 400
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
05. juni 2002 - 22:09 #1
Hent:
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
Og brug rebuild icons

Jeg tror nu ikke at rammene har noget med ikonerne at gøre.
Avatar billede tofferman Nybegynder
09. juni 2002 - 02:19 #2
Er du sikker på at det er rammene der er skyld i det?? Har du prøvet at skrifte frem og tilbage fra den ene ram-type til den anden? Det lyder mere som en softwarefejl.

Forøvrigt, hvorfor har du lagt dette spm ind i Tekstbehandlings-kategorien??