Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
05. juni 2002 - 19:42 Der er 7 kommentarer

billige DVD

jeg leder efter nogle stedder hvor man kan købe DVD film især porno
Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
05. juni 2002 - 19:43 #1
dvdoo.dk fx
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. juni 2002 - 19:56 #2
Du får da et gratis undertøjskatalog ind af brevsprækken fra Bilka stort set hver uge... Hvem fanden har brug for porno! :)

Jeg tror ikke du finder noget der er meget billigere end dvdoo, ellers kan du gå ned i din lokale video-udlejnings-butik og kopier deres porno-DVD'er... Det er fuldt lovligt!

//hermandsen
Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
05. juni 2002 - 19:58 #3
blabla det er ikke kun porno også mere der er nogle film jeg skal have fat i som dvdoo ikke har
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. juni 2002 - 20:12 #4
Så finder du dem nok ikke... I hvert fald ikke i en dansk butik... Jeg ledte efter en DVD længe som jeg ikke kunne finde på dvdoo. Det endte godt nok med at jeg fandt den på MultiMedia Pro Shop, men den var egentlig ret let at finde på Amazon.com... Prøv der, de har stort set alt!!!
Avatar billede sluppi Nybegynder
05. juni 2002 - 20:16 #5
måske på:
www.blackstar.co.uk
Avatar billede rs2000 Nybegynder
05. juni 2002 - 20:27 #6
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
05. juni 2002 - 23:54 #7
De fleste butikker er nu registreret på DVDpriser, så du burde kunne finde det der, og nej DVDOO er ikke billig.
Du kan evt. også prøve www.bensonsworld.co.uk det er en engelsk side, men de sender portofrit worldwide.

- Rod