Avatar billede freedom Nybegynder
05. juni 2002 - 18:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

har nogen dette

et toturail til lave dette:
noget eksperten altså det med siden følger med når man scroller... Altså venstre menu er lige så stor som main.. UDEN FRAMES??? Har nogen det....
her er det også:
http://www.breakdance.jaha.dk/New2/index.htm
-----^ noget ligesom det..
Avatar billede damnit Nybegynder
05. juni 2002 - 18:49 #1
menuen er lige så stor som main?? Jeg kan godt hjælpe dig...men fatter ikk hva du mener :)
Avatar billede freedom Nybegynder
05. juni 2002 - 18:52 #2
lave det sådan som linket der.... Altså en menu UDEN FRAMES og at menuen bliver større hvis main er støøre... forstår du nu???
05. juni 2002 - 18:53 #3
Hej,

hvis jeg forstår det ret, som jeg nok ikke gør er det her du leder efter( eksempel)

<table>
<tr>
<td style="background-color: #C0C0C0; width: 200px;" valign="top">
menu
</td>
<td style="width: 500px; background-color:#DAF9D7;">
main<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>main
</td>
</tr>
</table>

byg selv videre på det.

/Casper
Avatar billede damnit Nybegynder
05. juni 2002 - 18:53 #4
Hvilken menu snakker du om?? Det er jo bare bygget i tables det der, så sætter du den bare til 100% og så følger den str. på opløsningen!?
Avatar billede freedom Nybegynder
05. juni 2002 - 18:55 #5
damnit---> ja..men jeg kan ikke finde ud af at lave det...
Avatar billede fet321 Nybegynder
06. juni 2002 - 17:37 #6
>> freedom > Så er det sgu da heldigt at du har fundet eksperten.dk.
Her kan du nemlig få svar på dine IT-relaterede spørgsmål ;)

Du kan læse her hvordan du laver tabeller.
http://www.html.dk/tutorials/html/lektion10.asp

Spørg endelig hvis du bliver i tvivl om noget!
Avatar billede freedom Nybegynder
06. juni 2002 - 17:46 #7
ok lige et spm mere... vis man laver en tabel på bredde 120 og laver en border på 2... er indholdet så 118???????
Avatar billede freedom Nybegynder
06. juni 2002 - 18:21 #8
kunne godt lave tabeler.....lukker..
06. juni 2002 - 18:28 #9
Det forkerte i mit svar?

/Casper
06. juni 2002 - 18:29 #10
og fet321 for den sags skyld
Avatar billede fet321 Nybegynder
06. juni 2002 - 20:25 #11
>> freedom > Hvad sker der for dig??

Du har ikke fået andet end hjælp og og korrekte besvarelser på dit spg.

Hvis du vil have nogen til at lave dit arbejde for dig, skal du oprette dit spg i http://www.eksperten.dk/kat/111/ eller på Shraksforum.

Det her er sgu for lamt!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2002 - 14:52 #12
freedom, du har fået svar på dine spørgsmål. Derfor skal du også give de folk der har svaret, deres retmæssige point.

Med mindre du har en utroligt god forklaring, bedes du oprette et nyt spørgsmål under "fri debat" til de der fortjener point (husk et link til dette spørgsmål)

Sker det ikke inden 5 dage, vil din profil blive deaktiveret.

NanoQ/coadmin
Avatar billede fet321 Nybegynder
07. juni 2002 - 20:07 #13
freedom har ikke flere point på denne konto, så vi hører nok fra ham foreløbigt.
Avatar billede fet321 Nybegynder
07. juni 2002 - 20:17 #14
nok ikke