Avatar billede vartix Nybegynder
05. juni 2002 - 17:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af Filer

jeg har været så uheldig og formatere det forkerte drev, jeg har dog fundet et program der hedder EasyRecovery men det er ikke freeware.

Er der nogen der kender et freewareprogram der kan gendanne filer efter formatering, eller et tip til hvodan jeg ellers kan gøre det.

Jeg har prøvet at køre systemgendannelse uden succes.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 17:42 #1
Når du har formateret dit drev, er der sku da ikke noget at gøre ! *GG*

// JuZtMe
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 17:45 #2
juztme > kalder du det et svar????
og vartix > der findes programmer der kan, men jeg kender ikke lige nogen på stående fod
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 17:50 #3
jaaa... det er da et svar ! :) der står jo `svar fra juztme´ ! *GG*
Avatar billede vartix Nybegynder
05. juni 2002 - 17:50 #4
som sagt så har jeg jo fundet EasyRocovery, men det koster kassen at få fat i, men det kan nemlig gendanne filer efter formatering, derfor håber jeg lidt at der er nogen der kender et freeware program der kan det samme
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
05. juni 2002 - 17:52 #5
det tror jeg ikke du skal regne med, den slags data recovery progs koster kassen

/gangsta
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 17:53 #6
prøv evt. at søg på www.google.com
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 17:55 #7
lol !
jeg har lige fundet et .. *GG* det koster 3000kr ..

// JuZtMe
Avatar billede vartix Nybegynder
05. juni 2002 - 18:54 #9
jeg prøver lige det program du linkede til, men det tager en time mindst før den er færdig
Avatar billede vartix Nybegynder
05. juni 2002 - 20:17 #10
det var ligeved og næsten. programmet kunne ikke finde filer i ntfs og så kostede det også penge hvis det skulle rede filerne