Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juni 2002 - 14:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

RDR_FILE_SYSTEM

Denne dejlige fejl kommer lige før logon-skærmen når jeg starter min computer op:
RDR_FILE_SYSTEM og blå skærm.. Hvad er der galt? Jeg kørte repair fra winxp-skiven, fordi puteren drillede, men nu er det bare meget værre!!

-Anders som bruger NTFS
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
05. juni 2002 - 14:26 #1
måske du har kørt en Activation crack LOL!
Avatar billede rdc Nybegynder
05. juni 2002 - 14:27 #2
Prøv at opdaterer din winxp. For der findes så mange updates til den, efter at den har søgt.
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. juni 2002 - 14:28 #3
Det lyder som et problem i din xp ... jeg ville selv vælge at lave en formatering og så inst. computeren op igen ... det tager kun 1 time og er tit hurtiger og nemmere end at begynde at rette i det.
Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juni 2002 - 14:30 #4
fiskerendk -> Nej
rdc -> Hvordan skal jeg gøre det når jeg ikke kan logge ind?
tblaster -> Glem det!
Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juni 2002 - 14:31 #5
Nemmere ja. Dummere, ja.
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
05. juni 2002 - 14:39 #6
kan du heller ik starte i Safe mode?
Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juni 2002 - 14:57 #7
fiskerendk -> Nope, har prøvet.
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. juni 2002 - 16:26 #8
hehe ... nu er det over 2 timer siden du smed spørgsmålet ... din computer kunne have kørt i over 1 time på nuværende tidspunkt hvis du havde formateret den og inst. den fra starten!
Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juni 2002 - 16:33 #9
Ej, er du bare dum eller er det noget du går til? Du tror ikke jeg har lyst til at gemme mine dokumenter? Tænk dig da om!
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. juni 2002 - 16:35 #10
Har du ikke 2 partitioner eller flere diske ?!?!??!?!
:-)
Avatar billede tjacob Juniormester
05. juni 2002 - 16:38 #11
Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juni 2002 - 17:46 #12
Fandt ud af det......... Selv!
Avatar billede tjacob Juniormester
05. juni 2002 - 18:10 #13
Hvad var løsningen så?