Avatar billede struds Nybegynder
05. juni 2002 - 12:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Opstart af Win95 uden loginprompt!

Jeg vil gerne af med login prompten i win95. Kogebogs opskrift er at foretrække, gerne link til side hos MS.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 12:47 #1
højreklik på netværket >> sæt logon til windowslogon
Avatar billede jemt Nybegynder
05. juni 2002 - 12:51 #2
-Højreklik på "Andre computere" ude på skrivebordet.
-Vælg egenskaber
-Under punktet "Primær Netværkslogon" vælges "Windows-Logon"
-Tryk OK
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 12:54 #3
øøøh - jemt, er det ikke mit svar du har hugget? hmmmm..
Avatar billede zob Nybegynder
05. juni 2002 - 12:59 #4
nej Metal_hansen det er det nok ikke..... han har skrevet det mere præsic og forståeligt!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 13:05 #5
zob >> fedt nok! Nu skal jeg da igang med at gentage alle svar, hvor jeg så bare lige putter et xtra ord ind hist og pis! hmmm
Avatar billede struds Nybegynder
05. juni 2002 - 13:11 #6
Gem jeres krudt. Begge svar giver samme løsning, så lad det nu bare ligge.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 13:13 #7
struds > tak for point
og du har ret, men det er bare dårlig stil, det jemt gør
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 13:17 #8
metal: det er jo ikk sikkert han havde set dit svar
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 13:21 #9
phunky > med 4 min. mellemrum, tjah - men jemt: kom og forsvar dig selv ;0)
Avatar billede vaase Nybegynder
05. juni 2002 - 14:34 #10
>>metal_hansen Jeg synes det er underligt at hidse sig op når nu du har fået pointene og ikke jemt, det giver da ingen mening at skrive det samme som en tidligere har skrevet med vilje, da det ikke giver point, desuden vil jeg snarere kalde jemt's løsning for kogebogs løsning, det er ikke alle der ved at andre computere er det samme som netværk eller for den sags skyld hvor logon står.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juni 2002 - 15:43 #11
vaase > gider ikke kommentere mere..
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 17:29 #12
><<jemt lader sig fornuftigt nok ikke provokere, man undres tit over alle de unødvendige kommentarer der fyres af til ingen veddens nytte.

...........kør ligeud til du når motorvejen, drej mod syd og følg den så kommer du lige til Hamburg............

Men var det en opgave ville jemt nok have fået højest karakter.