Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:05 Der er 15 kommentarer

Søger 3D Grafikker..!

Vi(Gex.dk) skal bruger nogen Grafikker til en 3D Chat og det vi skal bruge er nogen der kan finde ud af at lave Figure til Chatten...!
Sidder du inde med noget, specialt til dette som prøv...!
Måske bliver det dig!
Vi kan ikke bruge alle...!
Men vi vil sorter ud af dem der går vidrer så lidt mere præcist under det her:
>------------------------------<
<-1:Får jeg "Løn":
Får man desværrer ikke!(Måske senere) Men siden slal først køre stabilt først før vi lover løn!!

<-2:Hvordan kan jeg være med?
Hvis du har noget du har lavet før, så kan du vise os det og er det godt vil du få en opgave du så skal løse..! (Fra os af får du opgaven)

<-3:Har du andre spørgsmål...?
Så kontakt mig på:
Mail: dir@gex.dk
eller
Icq Uni: 122061724

/kimo-
/Gex.dk
Avatar billede michaelb Nybegynder
05. juni 2002 - 12:06 #1
Dvs. at man ingenting får for det?
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:07 #2
Jep..... msåke senere men ikke til at starte med!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 12:08 #3
michaelb > Det er bare nogle 12 årige drenge der på ulovlig vis har fået far i en 3d chat ;)
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:09 #4
LoL
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 12:09 #5
far  =  fat :)
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:09 #6
Det passer jo bare ikke nej!
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:11 #7
Nej 1 jeg er 14 og min kammerat er 15 og vi har læst i 1½ år nu!
Så vi kan ligesom vores gram! *Klap Hat!*
Avatar billede xirox Nybegynder
05. juni 2002 - 12:11 #8
Hvad er dit problem? FOr det første er gex programmeret af egen programmør. For det andet. Ikke nakket. For det 3 alt lovligt. For det 4 Då er spade. FOr det 5 HOld dog din kæft. Det var ikke det han spurte om
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:12 #9
Lige min ord!
Avatar billede xirox Nybegynder
05. juni 2002 - 12:12 #10
Du even
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 12:13 #11
Den første version af chatten i kørte med var ikke lovlig det kan jeg garantere. Jeg var med til at lave den originale men pludselig blev webhotellet hacket og så var chatten ude alle vegne. Tør ikke sige hvad jeres nye version kommer til at byde på.
Avatar billede xirox Nybegynder
05. juni 2002 - 12:16 #12
ja okay det passer så fint nok.
Men en som havde chatten påstod at det var ham der ahvde lavet den og at vi kunne få den hvis han måtte være med i teamet. Vi sagde ja. Med version nummmer 2 har intet at gøre med det gamle. Version nummer 2 er på en måde Version 1.0 For det den rigtige gex.dk
Såå
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 12:19 #13
Så er vi jo enige :)

Jeg ved bare at vi brugte rigtig mange timer på den chat som for øvrigt originalt hed "netverden". Og så er det ret så irriterende at se på at folk påstår at de selv har lavet den osv : )
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:23 #14
Ja men den her "nye version " har ikke noget at gøre med den anden
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. juni 2002 - 12:24 #15
kimo- >> det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål flere gange.

Luk derfor dette.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin