Avatar billede martin_n Nybegynder
04. juni 2002 - 19:52 Der er 5 kommentarer

lagge mus

Hej eksperter :)

Jeg har en dual optisk logitek mus og har lige købt en icemat musemåtte. Men min mus den hakker helt vildt og nogle gange så ryger den lige pludselig op i hjørnet af skærmen.. og det sjove er at min lillebror han den samme mus og med icemat åtten kører hans mus fint..
HÅBER DER ER EN DER KAN HJÆLPE :D
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
04. juni 2002 - 19:54 #1
jeg har spurgt icemat.com om netop dette spørgsmål, men de siger bare at den er "certificeret" (logitech har betalt en masse penge til icemat.com).
Avatar billede spt Nybegynder
04. juni 2002 - 20:00 #2
prøv at såtte en ps2 converter på min gamle pc kunne ikke fordrage usb mus lag lag lag.
Avatar billede martin_n Nybegynder
04. juni 2002 - 20:08 #3
er der virkelig ikke nogen der har hørt om noget ligene eller prøvet det??
Avatar billede nomad Nybegynder
04. juni 2002 - 20:11 #4
Jo jeg har den samme mus og har opdaget at på flader hvor der er meget "SKIND" i hakket den meget jeg bruger selv et lamineret billede og dette giver dog ikke noget hak!!!

VH NOmad
Avatar billede nomad Nybegynder
04. juni 2002 - 20:13 #5
Men jeg har hørt om mange der klager over at deres Logitech dual optical mouse hakker/lagger på deres ICEmat!!!