Avatar billede hussain Nybegynder
04. juni 2002 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kreditkort validering

jeg skal bruge noget validering på et teksfelt som indeholder et kreditkort nr, der skal bare tjekkes på om det er et GYLDIGT kortnr. Det skal være i Javascript og skal kaldes som en funktion i samme form, ved hjælp af en onclick... Der er 150 point for en masse kode...
Avatar billede keysersoze Guru
04. juni 2002 - 12:23 #1
du må ikke oprette et spm. to gange...

se mit indlæg i dit oprindelige spm.
Avatar billede delwin Nybegynder
04. juni 2002 - 12:28 #2
se her..
http://javascript.internet.com/forms/val-credit-card.html

tog mig ca 10 sek at finde..

trin 1. skrev www.google.com i min browser
trin 2. søgte på javascript credit card validation
trin 3. klikkede på det første link der kom frem..

Magisk..
Avatar billede zob Nybegynder
06. juni 2002 - 12:00 #3
Det skulle du ikke have sagt Delwin nu er der kun 50 point : )
Avatar billede delwin Nybegynder
06. juni 2002 - 12:15 #4
jeg er også fuldstændig ligeglad med om det er 1 eller 10000.. for at søge på google synes jeg ikke at der behøver at være særlig mange point..

men jeg sagde det med google for ligesom at illustrere at man kan finde meget information selv på meget meget kort tid..