Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
03. juni 2002 - 23:31 Der er 3 kommentarer

Computer på TV - hvordan

Hej
Jeg har et SiS 630/730 med TV-out i min bærbar. Efter at hav connectet med super-vhs kabel til TVets scartingang og under installeret en driver for standard-TV. Hvordan får jeg så et billede frem på TV-skærmen ?

Jeg har de nyeste drivere til skærmkortet og jeg kører win 98 me . burde der ikke under indstilliger for skærm komme en menu med indstilling af TV, eller hvad mangler jeg at installerer før der gør dette?

håber der er nogen der kan hjælpe !
/Kenneth

Avatar billede low_tech Nybegynder
04. juni 2002 - 09:21 #1
Du skal ikke instaler en driver for standart tv, fjern det :)
gå ind i kontrolpanel>skærm>indstillinger>Avanceret og tryk på valg af enhed eller sådan noget :), der vælger du om du skal bruge dit tv-out eller(/og) din normale skærm
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
04. juni 2002 - 10:21 #2
hmm jeg kan ikke vælge enhed under skærminstillinger>avanceret ! der er slet ikke en menu der hedder det!
Avatar billede low_tech Nybegynder
04. juni 2002 - 13:30 #3
???? skriv til SIS :)