Avatar billede jump Nybegynder
03. juni 2002 - 23:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tip til tysk årsprøve/eksamen

Er der nogen der har nogle gode fif og tips til årsprøve (eller for den sags skyld eksamen) i tysk ??
Avatar billede panic-killer Nybegynder
03. juni 2002 - 23:20 #1
hvis det er sprogligt så husk at snakke meget og lad ikke lærne hjælpe så meget
Avatar billede jump Nybegynder
03. juni 2002 - 23:21 #2
Jeg er matematisk.....og tak for det :-)
Avatar billede jump Nybegynder
03. juni 2002 - 23:21 #3
Ups....fik ikke læst dit svar ordentligt.....ja det er sprogligt !
Avatar billede miljoeken Nybegynder
04. juni 2002 - 01:39 #4
slap af, hav et smil på, og lad ikke lærerne stresse dig! De er der for at hjælpe, men i de 20 min. er det dig der styrer samtalen.
Snak løs, blæs på at der er nogle grammatiske fejl (det laver tyskerne også selv), og ret dig selv hvis du kunne høre at du lavede en fejl.