Avatar billede busch-jensen Nybegynder
03. juni 2002 - 20:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MS Messenger logger mig automatisk ind / kan ikke fjerne mit logi

Hejsa

Jeg har det problem, at MS Messenger automatisk logger mig ind når jeg starter computeren. Dette er vidst ret let og ændre på, men hvordan fjerne jeg min konto fra MS Messengeren? Jeg har forsøgt, at afinstallere og reinstallere, men mit kontonavn (det gamle) står der hele tiden... og jeg vil bare gerne af med det. MS Messengeren i sig selv må gerne være til stede.

Mvh
Busch-Jensen
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. juni 2002 - 20:57 #1
http://www.passport.com/Consumer/default.asp?lc=1030

Tror at du kan slette din konto..
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. juni 2002 - 20:57 #2
Svar...
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. juni 2002 - 21:00 #3
Her står noget om det:

Sådan slettes en .NET Passport-konto
Hvis e-mail-adressen i din .NET Passport-konto ender med @hotmail.com eller @msn.com: Du skal lukke din MSN Hotmail- eller MSN e-mail-konto for at kunne slette .NET Passport-kontoen. Dette skyldes, at alle @hotmail.com og @msn.com e-mail-adresser automatisk er en .NET Passport-konto, så derfor kan du ikke slette en .NET Passport-konto uden først at lukke din MSN Hotmail eller MSN e-mail-konto. Yderligere oplysninger om, hvordan du lukker en konto, finder du i onlinehjælpen til MSN Hotmail eller MSN.

Hvis e-mail-adressen i din .NET Passport-konto ikke ender med @hotmail.com eller @msn.com:

Klik på Kontakt os nederst i dette Hjælp-emne.
I Kontakt os-formularen skal du angive de relevante oplysninger. Ud for Jeg vil gerne skal du vælge slette min konto.
Klik på Send nederst i Kontakt os-formularen.
.NET Passport-kundesupport sender en e-mail, der bekræfter, at kontoen er blevet slettet.
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. juni 2002 - 21:02 #4
Du kan gå ind og se mere om det, ved at trykke hjælp, og så søg under konto, så kommer der en masse..
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
03. juni 2002 - 21:04 #5
Okay... Jeg ønsker ikke at slette min hotmail konto... Den skal bare ikke være tilgængelig via computeren (altså stå som mulig logon navn til MS Messengeren.
Avatar billede zaditor Nybegynder
03. juni 2002 - 21:08 #6
Jamen jeg vil tro du kan finde noget derinde, hvis blot du søger...
Avatar billede jfc6 Nybegynder
04. juni 2002 - 00:27 #7
du skal bare åbne messenger og trykke på funktioner og gå ind i indstilinger og i det nye vindue trykker du på indstillinger og fjerner markeringen i feltet hvor der står kør dette program når windows starter
Avatar billede kapla Nybegynder
04. juni 2002 - 11:20 #8
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
04. juni 2002 - 18:31 #9
Jeg kan godt finde ud af, hvordan jeg får MS Messengeren til ikke at starte automatisk
sammen med windows, men det jeg ønsker, er jo at fjerne mit loginnavn og password
fra computeren / installationen.
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
04. juni 2002 - 18:40 #10
Kapla0 >> Tak for linket... Lige de oplysninger jeg havde brug for :)