Avatar billede flash_kongen Nybegynder
03. juni 2002 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Scrollbar ved load af tekstfil

Hej

Jeg håber der er nogle, der vil hjælpe mig angående : jeg har en tekstfil, som jeg henter ind i flash. Jeg har et layer med action og et layer med textfeltet. I
action layer er der denne action i frame 1

System.useCodepage = true;
loadVariablesNum("start.txt", 0);

textfeltet som der hentet til er lavet som dynamisk tekst med multiline.
Der sker dette at teksten godt nok bliver loadet ind på siden men scrollbaren virker ikke.

Det skal siges at jeg bruger Flash MX components scrollbar.

På forhånd tak.
Avatar billede mohawk Nybegynder
03. juni 2002 - 17:41 #1
Avatar billede flash_kongen Nybegynder
03. juni 2002 - 19:51 #2
Mange tak for hjælpen

Det var guld. Jeg syntes ellers at jeg havde ledt på macromedia egen side, men uden held, så pointene er dine velfortjent.