Avatar billede killermaid Nybegynder
03. juni 2002 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjæææææææææælp! til web-shop

Da ljweb (ham jeg plejer at hive i), ikke har svaret mig,
står jeg desperat og mangler hjælp.
På min webshop, når man trykker bestil,
så kommer den og spørger after domæne password,
jeg fatter det ikke, for den har virket i en anden sammenhæng.
www.arteq.dk/!workspace/projects/arteq.dk/
det er beta'en af den, tag jer ikke af om produkterne passer, pllllzzz....hvis en kan løse dette problem, så skriv venligst... da jeg er i tidsnød :(
Avatar billede o-zone Nybegynder
03. juni 2002 - 11:58 #1
Ikke for at virke knorten, men det her lyder udpræget som noget du burde have postet i freelance :-|
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2002 - 11:58 #2
måske sender order.php en uheldig header... eller så har du på en eller anden måde fået lavet adgangsbegrænsning
Avatar billede killermaid Nybegynder
03. juni 2002 - 12:03 #3
o-zone >> sorry, lang tid siden jeg har brugt eksperten sidst :(
men jeg har også lige fået en mail fra ljweb :)
Avatar billede andreas Nybegynder
03. juni 2002 - 12:09 #4
Det ser ud til at du enden sender en AUTH header i php, eller også at du har en .htaccess med beskyttelse i, et forkert sted.
Jeg ville overveje lige at tjekke de to ting.
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. juni 2002 - 12:22 #5
Som jeg skrev, er det enten filen order.php der ikke eksisterer det hvor maskinen leder efter den.

Da du ikke kører login, kan jeg næppe tro andreas har ret - og fejlen "HTTP 401.3 - Access denied by ACL on resource" tyder også meget på, at det er en IIS server du arbejder med.

Verificer at order.php er hvor den bør (kig evt i fejl loggen) og at der ikke er sat spooky rettigheder på filen.

/ LJ
Avatar billede killermaid Nybegynder
03. juni 2002 - 12:36 #6
Jeg har haft snakket med min udbyder, og fejlen var deres :)
så nu kan jeg komme tilbage til mit arbejde :)