Avatar billede swasper Nybegynder
02. juni 2002 - 21:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

GeForce4 + DVD = hak hak hak

Jeg har et problem med at se dvd film flydende efter jeg har skiftet mit matrox G400 max grafikkort ud med et geForce4 TI 4600, det er ligesom om at filmene kun bliver vist med 18 billeder i sekundet ca. hvilket man let kan se hvis en bil køre, eller hvis kameraet flytter sig hurtigt!

Er der nogen der ved hvad det kan skyldes? for det kan sgu da ikke passe at det skal hakke!
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
02. juni 2002 - 21:46 #1
Prøv at downloade nyeste driver til kortet, og se om det virker.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
02. juni 2002 - 21:46 #2
drivere?
Hvilket program vises filmene i ?
Computerens config ?
Avatar billede troels54 Nybegynder
02. juni 2002 - 21:47 #3
har du prøvet med de nyeste drivere til GeForce4?
Avatar billede swasper Nybegynder
02. juni 2002 - 22:16 #4
computerens config:

Athlon XP 2100+
ASUS A7V333
Creative GeForce4 Ti4600
Toshiba DVD Drev
256MB PC2700 Ram

Jeg bruger PowerDVD til at afspille film med.
Avatar billede swasper Nybegynder
02. juni 2002 - 22:28 #5
Desuden er mit lydkort et Sound Blaster Audigy og jeg køre Windows XP.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
02. juni 2002 - 22:56 #6
Har du prøvet at updatere dine drivere, ellers ville jeg prøve at udskifte PowerDVD med eks. Media Player, har selv dårlige erfaringer med PowerDVD.
Avatar billede rokkedrejer Nybegynder
03. juni 2002 - 10:57 #7
prøve med mplayer2. søg efter det på din com!! ved ikke om det kan køre dvd film!
Avatar billede swasper Nybegynder
03. juni 2002 - 20:04 #8
cazzznh >> Okay det virker nu, men driverne hjalp ikke, skulle bare afspille dem i noget andet end PowerDVD så køre de som det skal :-)
Avatar billede cazzznh Nybegynder
05. juni 2002 - 15:40 #9
godt at høre, at det virker igen ;) Tak for Point