Avatar billede steene Nybegynder
02. juni 2002 - 18:08 Der er 3 kommentarer

Download af pakkede elementer

Hej...
Jeg har behov for at brugere kan downloade pakkede elementer fra en side, når de klikker på et tekstelement...zip,pdf etc.
Skal jeg bruge et script eller bare en simpel kode.

Hilsen
Steene
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. juni 2002 - 18:10 #1
Hvordan downloade pakkede elementer?. Kan du ikke bare linke til filen?
Avatar billede steene Nybegynder
03. juni 2002 - 21:21 #2
Hej gizmo...
Det syntes ikke at fungere.
Det burde være helt elementær at når brugerne klikker på etc. en *.zip så vil der automatisk komme en valgmulighed for at gemme filen eller åbne den fra internetsiden. Den kommer ikke frem hvis jeg linker til filen...
Kna det have noget at gøre med browser opsætningen?

Steene
Avatar billede marinus Nybegynder
04. december 2002 - 13:34 #3
højre klik på link og vælg gem som.