Avatar billede brs Nybegynder
30. juli 2000 - 15:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe Acrobat Reader

Jeg skal hen og lave et katalog med varer til min hjemmeside.Jeg har tænkt på at lave det i pdf format altså et der kan læses
i adobe acrobat reader. Men hvad for et program kan lave dokumenter i Pdf format og kan man sætte billeder ind i uden det fylder alverden.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. juli 2000 - 15:33 #1
Adobe Acrobat.

Ja du kan godt sætte billeder ind, men billeder fylder. Jo flere, jo større PDF.

Acrobat har den fordel, at du har en \"Print to PDF\" funktion... Så du faktisk kan designe dit katalog i Word. - Det lyder ikke som om at du er hjemme i DTP verdenen, så det er en simpel løsning.
Avatar billede brs Nybegynder
30. juli 2000 - 15:36 #2
Jeg prøver, tak for svaret :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. juli 2000 - 15:41 #3
Ellers kender jeg et godt firma der kan assistere med en sådan løsning ;D
Avatar billede brs Nybegynder
30. juli 2000 - 16:06 #4
Jeg har prøvet det i Word, men kan ikke finde ud af det. Jeg skal ikke lave et dokument og så vælge gem som for der er der ikke noget hvor man kan vælge pdf
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. juli 2000 - 16:08 #5
hvis du har Adobe Acrobat (ikke Reader) er der en save as pdf, og en \"printer\" hvor du kan \"print as PDF\"