Avatar billede prebencharlie Nybegynder
02. juni 2002 - 01:06 Der er 2 kommentarer

ABIT KT7A Raid

Hej
Jeg kan se man kan DL en ny bios ved Abit hvor den så kan tage en XP2100 Cpu men det er til version 1.3 hvordan kan jeg se om mit MB er det rigtige
Avatar billede makse Nybegynder
02. juni 2002 - 08:26 #1
Det står på selve bundkortet ved PCI portene.
Evt. på en mærkat, eller direkte på bundkortet.
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
02. juni 2002 - 10:55 #2
Jeg har DL manualen til KT7A men der er ikke vist at der sidder en blæser på chipsættet og pins til cpu køler og til andre kølere er placeret anderledes kan det betyde noget med modelnr jeg kan nemlig ikke se noget det kan være det står på bagsiden af MB. men jeg vil ikke til at skille det ad igen