Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
29. juli 2000 - 20:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Funnysite.dk i netscape

Min hjemmeside virker ikke ordentlig med netscape. Hvis du har netscape så ville jeg blive meget glad hvis du kiggede forbi www.funnysite.dk og kom med forslag til ændringer så også netscape brugere kan køre siden.
Avatar billede wof Nybegynder
29. juli 2000 - 22:31 #1
Jeg kan kun sige LORTE SIDE.
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juli 2000 - 23:16 #2
Ja der er ikke så meget at sige.
den er lige så grim i netscape som den er i explorer.
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
29. juli 2000 - 23:43 #3
Hvad er der så grimt ved den, hvis i absolut skal sige noget negativt om den?
Hvad er der galt i explorer og hvad i netscape.
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. juli 2000 - 00:40 #4
Det er for rodet, der er brugt standard billeder og der er fejl på siden.

Samt jeg tror at dine metatags gør mere skade end gavn.
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
30. juli 2000 - 11:39 #5
Hvad mener du med det der metatags hvad er der galt med dem?
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. juli 2000 - 18:04 #6
Såvidt jeg har erfaret og hørt skulle søgemaskinerne placere en længere nede hvis de tror man snyder med sine metatags.
F.eks hvis der er alt for mange ord og ingen af disse findes i beskrivelsen.

Nu har jeg ikke været hele din side igennem men jeg tror at der er lidt fusk med dine metatags:

sjove billeder, sjove programmer, programmer, online-spil, java games, online spil, javaspil, vitser, film, sjove film, jokes, scoretricks, drinksopskrifter, drinkopskrifter, babes, lækre babes, sild, damer, kvinder, mp3, video, download, downloadz, links, topliste, vold, vamle, clinton, lewinsky, pamela, bill, dyr, funnysite, fun, skæg, spas, funny, nyttige ting, south park, sp, simpsons, midi, alle børnene, funny links/pictures, videoclips, tegninger, sjove, bizar, tegneserier, sex, bibzarre, bizarr, teen, tegneserie, tegning, sjofel, funny, billeder, teens, video, humor, sexy, voksen, adult, and, sjov, disney, sjofle, mpg, morsomme, frække, computer, transit, flintstone, windows, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 0, a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p, q, r, s, t, u, v, x, y, z, æ, ø, å

Men hvem ved?
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. juli 2000 - 18:09 #7
Bassens top 100, virker ikke.
Avatar billede wof Nybegynder
01. august 2000 - 22:27 #8
Få dig et nyt design.
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
16. september 2000 - 12:31 #9
lotte
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2000 - 17:43 #10
Kan man ikke klarer lidt kritik?
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
16. september 2000 - 19:45 #11
Jo, det kan man godt, men kun hvis den er konstruktiv og ikke bare noget med : Bassens top 100, virker ikke.
Kommentare kunne jeg ikke bruge til så meget, i kom kun med noget jeg allerede vidste selv.