Avatar billede superagentdk Nybegynder
29. juli 2000 - 18:41 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

http://www.mf12.subnet.dk/index.htm

Kan i give mig noget feedback på denne side?

http://www.mf12.subnet.dk/index.htm
Avatar billede denboj Nybegynder
29. juli 2000 - 20:07 #1
Hejsa, jeg ved ikke hvilke størelser du har lavet siden i men den ser altså en anelse underlig ud i 1024 gange 7** -

For det første har du lavet vidden på siden 600 ialt. 420 + 80 eller noget i den retning. Det er kun lidt over halvdelen i min opløsning. Resten er hvidt. Derudover virker overskriften \"danskeroligans.dk - startsiden\" meget lille jeg kan næsten ikke se hvad der står. Teksten er forøvrigt også lidt lille og også navigationen -

Ellers synes jeg at baggrunden til navigationsdelen er rigtig fed. Jeg sad lige og prøvede at se hvem der gemte sig inde bagved - tror det er \"Peter Schmeichel\" og \"Allan Nielsen\" men det er godt nok svært at se. Jeg får ingen underlige unødvendige scrollbars hvilket er en god detalje. Men ellers er der jo lang vej igen - eftersom hverken undersiderne eller indholdet på forsiden er færdigt endnu. Men held og lykke med siden

MVH Denboj
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juli 2000 - 23:44 #2
Jeg kan ikke se nogen fejl med 1024*760.

Det er en meget fint og enkelt design men der sker ligesom fol lidt på siden. den er lit for tør. måske nogle billeder og lidt onMouseOver FX så, ville den være hjemme.

Det er også lidt svært at give så meget feedback på siden når der kun er den ene side og den i sig selv er ikke noget særligt
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juli 2000 - 02:59 #3
dannygul// ??? jeg har lige taget den en gang til - Er du sikker på at du bruger 1024 gange 768 - Jeg kiggede lige i kilden - det ser ud til at bredden bliver styret af en tabel delt op i tre navigationen på 120 - en eller anden mellem ting på 9 og indholdet 471 - Dette giver ialt 600, hvilket giver et overskud på ca. 410 - er dette stykke ikke hvidt i din browser dannygul ? ? ? Jeg bruger forøvrigt IE
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juli 2000 - 03:46 #4
Prøvede lige at se siden i 1152 gange 864 der ser det godt nok meget skægt ud. Mon ikke det er den størelse 19\" skærmfolket går og bruger ?
Avatar billede wako Nybegynder
30. juli 2000 - 15:46 #5
Jeg synes det ser meget godt ud på min 17\" skærm i 1024*768 Godt gået fortsæt det gode arbejde og du skal nok nå langt
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juli 2000 - 16:30 #6
hmm. meget mærkeligt. Er jeg den eneste der har en hel masse fri-plads i højre side ???
Avatar billede christian18 Nybegynder
01. august 2000 - 14:54 #7
denboj> hehe nej du er ikke den eneste, jeg kan oxo se det:-)

ellers en flot side superagent
Avatar billede superagentdk Nybegynder
01. august 2000 - 15:06 #8
Jeg kigger på det...

www.DanskeRoligans.dk
Avatar billede denboj Nybegynder
01. august 2000 - 17:29 #9
he he. Jeg kiggede lige på danskeroligans.dk Det undrer mig lidt at i søger skribenter mellem 0-100 til at skrive sammen med andre unge ???
Avatar billede superagentdk Nybegynder
01. august 2000 - 18:14 #10
ups..
Avatar billede superagentdk Nybegynder
01. august 2000 - 18:16 #11
SÅDAN!
Avatar billede denboj Nybegynder
01. august 2000 - 18:28 #12
he he