Avatar billede loller Nybegynder
31. maj 2002 - 20:04 Der er 14 kommentarer

Diskoteks-program?

Findes der et program, eller evt. WinAmp-plugin som kan simulerer et diskotek på computeren ud fra den musiks om man spiller? Har smadret foden og måundvære weekendens diskoteks-besøg, så jeg må vel prøve at skaffe den rigtige stemning...
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2002 - 20:08 #1
mener du et lysshow eller hvad?
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
31. maj 2002 - 20:08 #2
Hæhæ... Hmmm.. Martin LightJockey.. men nu er der jo ikke noget profft. lys i dag, der er musikstyret (jeg er mobil Dj, så jeg er inden for i verdenen!)

Men.. hæhæ... for 2500 kr. kan vi da godt komme ud til dig med mobildiskoteket og spille for dig... :) Så smider vi nogle scannere og stroboskoper op og lidt røg... så skal vi nok skabe en diskoteks stemning hjemme i din stue! :D høhø
Avatar billede kokain Nybegynder
31. maj 2002 - 20:09 #3
kigger lige med
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
31. maj 2002 - 20:11 #4
Hæh.. jeg ved sq ikke om du får noget ud af Martin LJ, men du kan prøve at hente det på deres website www.martin.dk

Det kan simulere lysopsætningen! Hvis vi skal ud og spille i fx store haller, så planlægger vi showet i Martin Light Jockey... :)
Avatar billede schaefner Juniormester
31. maj 2002 - 20:13 #5
Avatar billede loller Nybegynder
31. maj 2002 - 20:13 #6
migigenigenigenigen: Kender det skam godt - er også selv ejer af et mobildiskotek, sammen med to andre DJs fra Sjælland...
Men vil da prøve det :o)
Avatar billede schaefner Juniormester
31. maj 2002 - 20:14 #7
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
31. maj 2002 - 20:14 #8
loller>>> Okay! Vi er sq kolleger :D

Kan du ikke smide en pult og to 18" bunde op i stuen, lidt røg og et par scannere?? Så har du din stemning :D
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. maj 2002 - 20:17 #9
kakain >> hvis du vil lytte med er der en smartere måde at gøre det op. Man skal bare lave 1 mellemrum i sin besked og trykke udfør. Så modtager man emails når der er nyt i spørgsmålet, uden er andre folk kan se det :o)
Avatar billede kokain Nybegynder
31. maj 2002 - 20:18 #10
okay takker
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. maj 2002 - 20:20 #11
your welcome! :) ved ikke om det er meningen det er sådan, men det funger da meget godt :o)
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
01. juni 2002 - 17:55 #12
'Lyser' kan du vel klare med AVS. Til lyden kan du evt. bruge:
http://www.winamp.com/plugins/browse.jhtml?searchTerm=ProMixer
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
01. juni 2002 - 17:55 #13
'Lyser' = 'Lyset'
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2002 - 23:41 #14
lukke?