Avatar billede voodoo_and Nybegynder
31. maj 2002 - 09:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Jeg har et Geforce256 deluxe med tv-out og andet brian udstyr monteret... men efter jeg har fixet win2000, og jeg har oxo prøvet WINxp, så virker mit tv out ikke mere!?!?!?

nogen gode ider til hvad jeg skal prøve?
og nej jeg gider ikke installere WIN98, win95 eller 3.11 :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:29 #1
hvad mener du med "ikke virker" ?

er fanen til TV-OUT der ikke mere.. eller hva?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:31 #2
du kan prøve 23.12 el. 21.83 herfra:
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 10:15 #3
Voodoo_and <----- Det er fordi at win 2000 & Win Xp selv har driverne liggende+, så de bliver ikke installeret, fordi det grafikkort du har, er der jo sikkert også en udgave uden TV-Out.

Det du kan prøve er at gå ind på producentens hjemmeside, og se om der er en driver ti XP.

Ellers må du prøve at tvinge den driver du har på cd`en ind, men den er nok ikke digitalt signeret.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 10:16 #4
Det skulle have været et svar ;O)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. maj 2002 - 10:21 #5
hvad mener du med at det ikke virker?????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juni 2002 - 11:40 #6
voodoo => hallo? hvad mener du med at det ikke virker??
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
03. juni 2002 - 08:48 #7
det er et Geforce med TV-out og tv-in det er jo en "Deluxe" og hvis i ved lidt om gkræft kort så er det altså monteret på sådan en fætter..

jeg har prøvet de nye drivere..
jeg har fundet de nyeste drivere til xp tilmed nogle gamle..
og fanen til tv-out er der men den kan ikke bruges...
Avatar billede mastera Nybegynder
05. juni 2002 - 21:54 #8
Hvilket program bruger du som tv-out??? Hat du prøvet programmet Tv-Tool. Jeg havde også et problem med, at tv-outen ikke virkede, men det hjalp med prgrammet tvtool.
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
06. juni 2002 - 11:31 #9
nej det har jeg ikke men det vil jeg lige prøve...