Avatar billede gordonfr Nybegynder
28. juli 2000 - 21:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

webadresser i outlook express 5.0

Når jeg modtager e-mails med webadresser,kan jeg ikke åbne websiderne,jeg bliver nød til at vidresende dem til min e-mail adresse på forum.dk-hvorfor kan jeg ikke åbne dem i outlook express?
Avatar billede twister10 Nybegynder
28. juli 2000 - 21:35 #1
Har du angivet en standardbrowser på din computer som skal varetage web adresser ???

Start-->indstillinger-->kontrolpanel

Internetindstillinger-->programmer

Internet explorer skal kontrollerer om det er standardbrowser, er der flueben her ??

Hvis nej, så gør det, tryk OK og start explorer op og svar JA til at den skal styre det, start derefter outlook op og vupti nu tror jeg du kan

Avatar billede goulduck Nybegynder
29. juli 2000 - 12:44 #2
Og hvis den allerede er er sat til at undersøge det, så prøv at slå det fra, trykke ok åben Internet indstillingerne igen, gå ind og sæt hak i den igen og tryk OK.

Jeg har haft det problem før, at den stod rigtigt, men at det opførte sig underligt. Så gjore jeg bare sådan (Det var godt nok noget med min e-mail afgøre) og så virkede det!

(Twister10\'s svar er nok det der hjælper!)