Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 20:53 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Batteri til Nokia 3310

Jeg har en Nokia 3310, hvor batteriet er godt dødt...

Den holder ikke strømmen godt nok og det er lige før at opladeren har en fast plads i jakkelommen :)

Jeg har hørt noget om, at man kan give batteriet et elektrisk chock, så cellerne får et chock og så skulle batteriet blive en anelse bedre, men hvordan gør man dette?!??

Er der nogle af jer, der ved, hvad man ellers kan gøre for at forbedre et batteri?

På forhånd 1000 tak! :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. maj 2002 - 20:55 #1
købe et nyt
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 20:57 #2
chokobear_dk>> Ja, det er en mulighed, men det er jo ikke det dette her spm. går ud på... :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2002 - 20:57 #3
eneste forbedring kan være en total afladning inden du opladér den igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2002 - 20:58 #4
et batteri kan ikke repareres. Du skal købe et nyt - desværre.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. maj 2002 - 20:59 #5
nej ellers kan du lade den ligge i et døgn, det burde sku at hjælpe.

og ja det er ikke det spm. går ud på, men det er nemmest
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 20:59 #6
Total?? Hvordan gør man det bedst?? Der er jo stadig strøm på batteriet, selvom telefonen er død?? :)
Avatar billede scb Praktikant
30. maj 2002 - 20:59 #7
Nogle påstår at en tur i fryseren skulle hjælpe, jeg har aldrig prøvet, og tror heller ikke rigtigt på det, men hvis batteriet alligevel ikke dur, sker der jo ikke noget ved at prøve.
-SCB
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 21:00 #8
chokobear_dk>>> Ja, du har ret i, at det er det nemmeste :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. maj 2002 - 21:00 #9
så det er jo et rigtig svar hehe
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
30. maj 2002 - 21:02 #10
som john_stigers siger den skal aflades . Hvis den skal have et chock så skal den jo tonsvis af strøm ind på en gang og det skal ske hurtigt så cellerne får et skub prøv evt. at spørge hos Thansen.dk eller hos Dyfo.dk ....
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
30. maj 2002 - 21:05 #11
Det skulle være et svar!
Avatar billede loller Nybegynder
30. maj 2002 - 21:06 #12
Smid det i fryseren et døgn - det virker på abtterier til bærbare...