Avatar billede frobs Nybegynder
30. maj 2002 - 20:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kabler på blæser

Jeg har skilt min "gamle" strømforsyning af for at sætte en ny på men den gamle var det en rød og en sort ledning men på den nye er der en hvis, rød og en blå.

Hvordan sætter man dem sammen ?
Avatar billede scb Praktikant
30. maj 2002 - 20:39 #1
rød til rød
blå til sort
hvid = udgang for omdrejningstal skal ikke bruges
-SCB
Avatar billede frobs Nybegynder
30. maj 2002 - 20:39 #2
Er du sikker ?
Avatar billede scb Praktikant
30. maj 2002 - 20:42 #3
Uden at kende hvilken model det er vil jeg sige 99 % sikker, det vil være underlig hvis det var anderledes.
-SCB
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. maj 2002 - 20:47 #4
det kommer vel an på om du har et Asus med føler til omdrejningsmåler, men ellers lyder det rigtigt med scb's forklaring
Avatar billede scb Praktikant
30. maj 2002 - 20:49 #5
Som jeg læser spørgsmålet er den gamle blæser uden udgang for omdr.
-SCB
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. maj 2002 - 21:07 #6
ok, læste det ikke rigtigt ;o)