Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 14:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV out virker ikke

Hey. Jeg har lige købt et TV out kabel til min computer...
Skærmen er bare sort. Når jeg genstarter viser den kort en hvis skærm, der hvor der står Velkommen i XP...
Jeg har prøvet at sætte skærmopløsningen ned til 800x600.... Uden resultat..
Jeg tror, at det vil hjælpe, hvis jeg får opløsningen længere ned. Men windows vil ikke lade mig sætte den lavere.... HVAD SKAL JEG GØRE?
Avatar billede moebius Nybegynder
30. maj 2002 - 14:14 #1
Hvilket Gfxkort har du?
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
30. maj 2002 - 14:16 #2
viser den noget på tv skærmen?
Og hvilket program bruger du til at vise det på dit TV?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 14:33 #3
Moebius > Jeg har TNT 2 Ultra

cpu-seth > Program? Jeg troede bare jeg skulle smække den i og så kørte vi...!?

TV skærmen er sort, undtagen i 2 sekunder når jeg genstarter...!
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
30. maj 2002 - 14:37 #4
jeg ved ikke med dit grafikkort, men jeg skal bruge et program, det program jeg bruger hedder Tv2000. kan ikke lige finde et sted man kan downloade det henne.

hilsen Seth
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 15:37 #5
Ok. Jeg har installeret et program ved navn TV Tool til nXidia grafikkort... Nu virkder det som det skal. Tak for hjælpen.....

Hvis I vil have points, bedes i venligst svare på spørgsmålet :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 15:46 #6
Nogen af jer, som kan anbefale en god gratis DVD afspiller?
Avatar billede dollyman Nybegynder
30. maj 2002 - 21:14 #7
Der findes faktisk ikke nogle gode gratis dvdafs.
men det kan da anbefales at prøve enten tucows.dk
eller edonkey.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2002 - 07:11 #8
lukket