Avatar billede tvb Nybegynder
30. maj 2002 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lyd i movieclip

Jeg har et movieclip som jeg gerne vil lægge en lyd i, men i stedet for at lyde som et enkelt regndryp lyder det som et haglgevær i swf-versionen!!! Det lyder som det skal i fla-versionen.
Hvad er galt?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 13:38 #1
Måske looper lyden ?
Avatar billede landmark Nybegynder
30. maj 2002 - 13:40 #2
under "publish settings" sæt din audiostream op i bitrate. hmm.
Avatar billede nakalay Nybegynder
30. maj 2002 - 13:40 #3
mener du at den lyden spiller om og om igen eller hva? ...Hvis den gør dette kunne du jo bare sætte en stop() på :)
Avatar billede tvb Nybegynder
30. maj 2002 - 13:53 #4
min lyd hverken looper eller er i lav bitrate, og sætter jeg den op i publish settings (til 160!) gør det heller ingen forskel, - måske gør det lidt forskel, men ikke sådan at lyden lyder bare tilnærmelsesvis normal.....!
Avatar billede tvb Nybegynder
30. maj 2002 - 14:18 #5
fandt ud af fejlen selv...... movieklippet var en del af en loader og derfor blev den startet igen og igen!!!