Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 13:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Advarsel ved luk af vindue

Findes der en kode så der popper en advarselsboks op når man enten taster ALT+F4 eller trykker på krydset oppe i hjørnet? - Og hvis den besøgende så trykker JA, så lukker siden, og NEJ så forbliver den besøgende på siden? (selfølgelig med valgfri tekst) ;)
Avatar billede jumper Nybegynder
30. maj 2002 - 13:02 #1
<body onbeforeunload="return 'Er du nu helt sikker??????';">

/Thor
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2002 - 13:12 #3
<body onbeforeunload="return confirm('Er du nu helt sikker??????');">

?? :)
Avatar billede jumper Nybegynder
30. maj 2002 - 13:22 #4
Nej, ingen confirm - du skal returnere en streng :)

/Thor (trust me) :P
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2002 - 13:27 #5
Ok, jeg må prøve det en dag - det fremgår nemlig ikke klart af dit link
Avatar billede ras2000 Nybegynder
30. maj 2002 - 13:53 #6
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 17:41 #7
Tak for det jumper ! :) Men kan man ikke undgå et den selv skriver `vil du virkelig forlade denne side´, og evt. valgfri titel ???

// JuZtMe
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. maj 2002 - 18:56 #8
PS Juztme: der er browsere hvor det ikke virker...
Avatar billede jumper Nybegynder
31. maj 2002 - 13:12 #9
juztme> Den kan man ikke undgå, i sidste ende er det brugerens valg :)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2002 - 16:56 #10
jumper > liiiige en ting til ! der opstod et problem efter jeg havde sat koden ind .. den spørger også når man klikker på et link til en anden side på mit site .. det skulle ikke være meningen .. kun hvis vinduet blev lukket ned ! - Kan man undgå det ?

// JuZtMe
Avatar billede ras2000 Nybegynder
31. maj 2002 - 17:07 #11
Det er en af den de store problemer. Du ville kunne lave en lappeløsning, ved at indsætte en undtagelse på samtlige dine links. Evt lave en <body onclick="lukkefukt='nej'" onbeforeunload="if(lukkefunkt != 'nej') return confirm('sdfga...
Avatar billede ras2000 Nybegynder
31. maj 2002 - 17:08 #12
hov der skal vist lidt mere til.
<body onclick="if(window.event.srcElement.tagName == 'A') lukkefukt='nej'" onbeforeunload="if(lukkefunkt != 'nej') return confirm('sdfga...
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2002 - 20:53 #13
ras2000 > den virkede sQ ik ! :/

// JuZtMe
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 00:44 #14
ALTSÅ HVIS DER IK ER SVARET INDEN I MORGEN, SÅ SVARER JEG SEL VOG ACCEPTERER !!!

// JuZtMe
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 00:44 #15
baaaH ! stavefejl .. *GG*
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 15:48 #16
lalalalaaa .. et svar ! :D