Avatar billede tobbi Nybegynder
30. maj 2002 - 10:40 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Eksperten er laaaaanggggssooooommmm

Hej

super fed side og jeg har fået meget hjælp her...  ;-)

men, men nogen gange bliver jeg nød til at give op fordi jeg ikke har tålmodighed eller tid til at bruge siden...

bare lige min mening.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 10:43 #1
Ja, RØVirrterende loade-tider..
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
30. maj 2002 - 10:46 #2
ja
Avatar billede a-tot Nybegynder
30. maj 2002 - 10:46 #3
Ja meget langsom i dag !!!! Genereringstid 9,4591
Avatar billede dmdisco Nybegynder
30. maj 2002 - 10:48 #4
49,6759 lige før
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 10:48 #5
Jeg har altså aldrig haft problemer med at eksperten.dk er langsom!!! ... Den kommer forholsvist hurtigt her!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 10:50 #6
Nu ved jeg ikke med jer, men hvis man har en genereringstid på 9.5 sekunder og får hjælp til flere hundrede/tusinde kroner, så kan man vel ikke klage?

:))

/Nikolaj
Avatar billede tobbi Nybegynder
30. maj 2002 - 10:51 #7
det kan da godt være at der er en genereringstid på 9.5 sek, men har fx lige sidet og ventet over 40 sek. for at læse denne tråd....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 10:56 #8
tobbi - Helt ærligt. Det er jo netop ligegyldige indlæg som dette (og for den sags skyld det at du opretter det 2 gange), der gør at serveren bliver pumpet for resourcer.

Hvis folk nu holdt sig til det relevante, så ville alt køre en hel del mere smurt.

/Nikolaj
Avatar billede dmdisco Nybegynder
30. maj 2002 - 10:56 #9
hmm.  de sidste mange genereringstider har været under 0,1
Avatar billede staz Nybegynder
30. maj 2002 - 10:56 #10
Det er vel i meget begrænset omfang at E er så langsom.... Jeg syntes aldrig at have haft alvorlige load problemer med eksperten, og nikolajdu har vel et godt argument der!!!
Avatar billede staz Nybegynder
30. maj 2002 - 10:58 #11
Looool.... Det trækker jeg tilbage. Det tog et helt minut at smide det indlæg her over....
Avatar billede tobbi Nybegynder
30. maj 2002 - 11:00 #12
hmmmm, grunden til de 2 indlæg var, at det tog så lang tid at loade at jeg nok er kommet til at trykke på "send" 2 gange....

skal aldrig ske mere....  ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 11:02 #13
Jo jo, no hard feelings :))
Avatar billede tobbi Nybegynder
30. maj 2002 - 11:02 #14
Ja, måske lidt ligegyldigt indlæg, men jeg var bare lidt frustreret....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 11:07 #15
Tobbi og andre nu ikke misforstå mig. Folk skal selvfølgelig have lov til at smide de indlæg de har lyst til (så længe de overfholder reglerne) - Det jeg sådan set havde i tankerne var at når Eksperten er langsom, så hjælper det jo ikke at oprette spørgsmål om det - Det sker trods alt et par gange om dagen og kan ikke komme bag på mange :))

/Nikolaj
Avatar billede tobbi Nybegynder
30. maj 2002 - 11:13 #16
det helt ok...

tænkte bare jeg lige ville gøre opmærksom på det, men det er åbenbart et kendt problem.
Avatar billede commander Nybegynder
30. maj 2002 - 11:31 #17
Hvad for en internet forb. har i alle sammen her kører det konstant hurtigt !!