Avatar billede thomzen Nybegynder
30. maj 2002 - 10:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

PSX Emulator?

Kan man få en PS1 eller PS2 emulator, som virker i windows 2k? og hvis man kan, hvad hedder den? :D
Avatar billede bad24 Nybegynder
30. maj 2002 - 10:20 #1
Jeg har en til PS2. Ved bare ikke om den virker
Avatar billede thomzen Nybegynder
30. maj 2002 - 10:21 #2
er det en du gider maile, eller?

Og hvad hedder den??
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
30. maj 2002 - 10:21 #3
den hedder PSX Emulator!
den jeg har prøvet er lidt besværelig!
http://www.emurayden.com/ her kan du dloade en masse emulatore!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. maj 2002 - 10:38 #4
Fra samme link kan du også finde BLEEM - den emulator jeg personligt mener var bedst, da jeg for et års tid siden ikke havde en rigtig.....

Den fik jeg desværre kun til at køre under W98, ikke under 2K, og det er kun en PS1 emulator.
Avatar billede thomzen Nybegynder
30. maj 2002 - 10:46 #5
Jeg siger tak.. håber i mener pointsene er ok fordelt.. ;)

Ole.. tak for kommentaren... Har hørt om bleem før, har bare aldrig prøvet det.. :) men vil jeg gøre!