Avatar billede lille-ven Nybegynder
30. maj 2002 - 08:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2. Verdenskrig

Er der en der ved noget om hvor jeg kan finde noget om 2. Verdenskrig.

På for hånd tak.

\lille-ven
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. maj 2002 - 08:32 #1
Biblioteket eksempelvis...

Det ville hjælpe en del, hvis du nærmere angav inden for hvilket område du savner viden/information. 2. verdenskrig er et ualmindeligt bredt emne, hvis du ikke har defineret det nærmere.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede lille-ven Nybegynder
30. maj 2002 - 08:34 #2
Jamen det skal være om Kz lejre og tyskernes våben og biler.

\lille-ven
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. maj 2002 - 08:38 #3
http://home.inbound.dk/~skt/kz.html
Dér står noget om kz-lejre eksempelvis. Hvis du er snu, så går du ind på www.google.com og søger på kz-lejre og så kigger linksene igennem. Du har bedre mulighed end mig for at vurdere skidt fra kanel.

Men hvis du ønsker fuldstændig specifik litteratur lige præcis om de emner du nævner, så ville jeg løbe ned på biblioteket og få fat på en flink bibliotikar. De styrer altså den slags viden rimeligt godt.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. maj 2002 - 08:47 #4
Tak for points... Held og glück med informationssøgningen...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede lille-ven Nybegynder
30. maj 2002 - 11:20 #5
Tak skal du have !