Avatar billede backslash Nybegynder
30. maj 2002 - 03:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

AWP Crosshair

Hvor kan man downloade et sigtekorn ligesom dette?:

http://www.ownz.dk/aim/aim.jpg

Avatar billede dmcn Praktikant
30. maj 2002 - 03:29 #1
Info som du sikkert er ligeglad med: Et sådant sigtekorn betragtes som snyd - det er ikke meningen, at du skal kunne se "udenfor" sigtet, når du zoomer. Bruger du det er du ret sikker på permanent ban på alle servere du joiner.
Avatar billede jakob_madsen Nybegynder
30. maj 2002 - 06:38 #2
Du er typen som er en belastning for dine omgivelser. Jeg burde give dig et link til en virus.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 10:40 #3
Jacob: Lol :)
Avatar billede swordcat Nybegynder
30. maj 2002 - 15:55 #4
Hvorfor giver i ham ikke bare et link til det det han søger efter? Om det så er snyd eller ej rager ikke jer vel?

Her kan du lede efter noget: http://www.mirc-scripts.de/CS-HACKED/scripts.html

PS: Men jeg vil bare hurtig sige backslash; at det du gør´, er på dit eget ansvar og ikke mit :)

Swordcat
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:18 #5
Cheater.. :P
Avatar billede swordcat Nybegynder
30. maj 2002 - 16:21 #6
Og hvad så :o/
Avatar billede dmcn Praktikant
30. maj 2002 - 20:11 #7
swordcat : Nu rager det rent faktisk mig, da det er mit job at banne folk som ham fra de servere jeg er administrator på. Folk med scripts som dem du linker til, er dem vi har størst problemer med, da det er praktisk talt umuligt at finde dem. Heldigvis skulle det nye indbyggede anticheat i CS 1.5 gerne fange sådanne personer. Vi er mange der glæder os!
Avatar billede jakob_madsen Nybegynder
30. maj 2002 - 20:54 #8
Swordcat> Jeg kan slet ikke forstå din holdning. Du siger hvad det rager mig. Det rager mig i høj grad. Folk som ham, (og måske dig) gør at det ikke er sjovt at spille et genialt spil som CS.
Avatar billede swordcat Nybegynder
31. maj 2002 - 09:53 #9
jakob madsen og no0rmality-> Vi er her for at hjælpe ikke sandt.....så klap i og hjælp og drop alt det der "snakken uden om". Det er ikke ulovligt det han gøre, så jeg kan slet ikke se, at i har ondt af ham og mig.

Det kunne jo tænkes, at han bare vil afprøve det på nogle af sine venner og det er der jo ikke noget galt i. Hvis han så afprøver det på nogle server er sådan set ikke mit problem.

Swordcat
Avatar billede praetorian Nybegynder
31. maj 2002 - 09:57 #10
i CS er et død t og kedeligt spil, der findes så mange andre bedre alternativer, i spillere kan bare ikke se skoven for bare træer. Tillad mig at komme en rettelse 0.50 Skarpskytte geværet forkortes ikke AWP, Men AWM.