Avatar billede gretaj Nybegynder
29. maj 2002 - 23:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

logge ind

Jeg kan ikke forstå, hvad det er, der sker.
Her til aften har jeg måttet logge mig ind 3 gange.Rubrikken, hvor mit kodeord står, er helt udfyldt med tegnene for kodeord. Hver gang jeg har logget mig ind, har jeg delitet og indtastet mit kodeord, men hver gang jeg logger mig ind (har mærket eksperten skal huske.......) sker det samme igen. Hvad er der galt?
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2002 - 23:07 #1
Hvad med at skrive at den automatisk skal logge dig ind fremover :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. maj 2002 - 23:07 #2
kan være du har sat din browser til ikke at acceptere cookies - tjek engang
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2002 - 23:08 #3
Det skulle vist ikke være et svar men et godt forslag ;)
Den gør faktisk det samme med mig men jeg har sat den til at logge in automatisk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. maj 2002 - 23:08 #4
westhi > prøv lige at læs spr. en gang til ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2002 - 23:11 #5
Ja han har mærket at eksperten skal huske det ikke logge sig ind automatisk fremover! Det var bare et godt forslag.
Hvis jeg beder den om at huske mine oplysninger skriver den også en masse prikker i mit kodeordsfelt
Avatar billede md_craig Nybegynder
29. maj 2002 - 23:14 #6
westhi >>> jep... og det skal den også gøre... det du bare skal gøre i det tilfælder er at trykke på login.... det er desuden også med vilie at den fylder heler formen med prikker...
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2002 - 23:15 #7
OK
Avatar billede j0ker Nybegynder
29. maj 2002 - 23:15 #8
De masse prikker er fordi dit kodeord er krypteret.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. maj 2002 - 06:38 #9
Hvis du læser din mail igennem Opera, så skyldes det at du SKAL accpetere 3. parts cookies! Det er fordi Opera tror det er 3. parts cookies, når man i sine mails trykker på www.exp.dk/... og bagefter bliver smidt ind på www.eksperten.dk/...

Hvis du bruger hotmail og chekker post fra en browser, så skete problemet også for mig, inden eksperten begyndte med at www.exp.dk/... smed en videre til www.eksperten.dk/... Dette skyldtes at jeg ikke accpeterede 3. parts cookies i Internet Explorer, som så gjore fuckede op med at hotmail lavede en frame. (denne frame forsvandt dog, da man blev smidt videre til www.eksperten.dk)
Avatar billede gretaj Nybegynder
09. juni 2002 - 12:26 #10
Jeg deler de 30 point mellem metal hansen og goulduck (lidt har osse ret:-)))),ikke?)
Også tak til I andre
Hilsen gretaj ( som er en 'hun' og ikke en 'han) :-))))))
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. juni 2002 - 18:22 #11
Hmm .. så skulle vi da have lavet nogle svar. :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. juni 2002 - 20:54 #12
LOL ja det vil jeg da også mene :0)
vi vil ha pooiiiiint *GG*
Avatar billede gretaj Nybegynder
10. juni 2002 - 02:43 #13
En eller anden måde skulle jeg jo af med de points på, ikke??
og metal hansen , sidst, for lææææængeee siden, smuttede du, da jeg ville gi dig dine velfortjente points, så dette er nemesis:-O))
Hilsen Greta