Avatar billede tor_f Nybegynder
29. maj 2002 - 22:38 Der er 4 kommentarer

geturl til lokal webside på cdrom

Jeg er ved at lave en cd-rom, og vil gerne starte en htmlside fra en undermappe på cdrom'en (f.eks: web/index.html)

Problemet er at den vil smide "http://" foran når den kører siden.

Hvad gør jeg?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. maj 2002 - 22:39 #1
i dine links brug file://
Avatar billede tor_f Nybegynder
29. maj 2002 - 22:46 #2
Hmm... Jeg kan ikke få det til at virke, det er jo vigtigt at det er en relativ sti da den skal køre på cdrom
Avatar billede pyroman Nybegynder
30. maj 2002 - 10:01 #3
d://web/index.html
Det burde virke
Avatar billede baitianlong Nybegynder
30. maj 2002 - 16:13 #4
Det er jo ikke sikkert brugerens cd-drev hedder d:\

Måske kan du skrive getURL("../web/index.html") eller getURL(\"../web/index.html\") - Men jeg ved det ikke !