Avatar billede kerberos Nybegynder
29. maj 2002 - 19:53 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Prissetting

Jeg vet ikke om dette er helt riktig kategori, men jeg prøver:

Sammen med en venn skal jeg utvikle en side for et lite webhotell. Vi skal lage designet til siden og programmere i PHP. Siden vil inneholde domenesøk, registreringside, pristabeller og så videre. Spørsmålet mitt er - omtrent hvor mye bør vi ta for jobben? Vi kan desverre ikke ta timelønn, da oppdragsgiveren gjerne vil ha en pris for hele prosjektet. Kan noen si omtrent hvor mye en sånn side bør koste?

På forhånd takk til alle som svarer - bare si ifra hvis det er noe dere ikke skjønner her :)

Kerberos
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 19:57 #1
5 - 10.000, kommer jo også ant på om det er et brugervenlig design og alt det der
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
29. maj 2002 - 20:00 #2
Det kommer an på så meget, men hvis det bare er lidt anvanceret som det lyder som om den er, taler vi nok om kr. 15.000 - 30.000
Avatar billede beldring Nybegynder
29. maj 2002 - 20:05 #3
Hvis i skal lave det hele, altså en "Færdigløsning", med php og hele "svineriet", så kan i sagtens tage 20.000 for opgaven! ... men som chokobear også siger, kommer det an på så meget!
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
29. maj 2002 - 21:43 #4
Regn på hvor mange timer i komer til at bruge på opgaven. * med den timeløn i ønsker og træk 20 % fra i rabat... det plejer at give en god tilbudpris for mig.
Avatar billede kerberos Nybegynder
30. maj 2002 - 16:27 #5
Takk for svar!

Kerberos