Avatar billede hrschmidt Nybegynder
29. maj 2002 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Penneværktøj i Photoshop 7.0

Når jeg vi fritlægge et billede får kurverne/selktionen løbende fyldfarve, hvordan undgår jeg det så det er som i ver. 6.0
Avatar billede phrozia Juniormester
29. maj 2002 - 13:06 #1
lytter
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. maj 2002 - 13:08 #2
ehmm prøv at kigge under egenskaberne for penneværktøjet (når i har valgt) der er en knap hvor du kan vælge om den skal lave stregner til "paths" osv. Der skulle i kunne fjerne det med fyldfarve ved at vælge en anden en den den står på som standard..

Jeg er ikke ved min egen PC lige nu så jeg kan desværre ikk forklare det bedere.

/zvansen
Avatar billede spe Nybegynder
29. maj 2002 - 13:42 #3
Det zvansen henviser til er statusbaren for værktøjet øverst lige under menulinien hvor du, når du har valgt pennen kan klikke på et af symbolerne til venstre for at indstille om du vil arbejde med kurve eller med vektor objekter.
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. maj 2002 - 14:20 #4
nemlig :D

tak spe :)
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. maj 2002 - 14:21 #5
ahhh stavefejl over det hele.. skod.. nå men skriv hvis i finder ud af det..

(sad lige og læste hvad jeg skrev og det var sq lige før jeg ikke selv fattede hvad jeg havde fået skrevet, da det gik ALT for stærkt..

Svar kommer her :D
Avatar billede hrschmidt Nybegynder
29. maj 2002 - 16:49 #6
Jo jo
Avatar billede zvansen Nybegynder
29. maj 2002 - 16:51 #7
takker for point..