Avatar billede dortel Nybegynder
29. maj 2002 - 10:51 Der er 3 kommentarer

Application Exception - Couldn't find design note

Jeg sidder med en testserver med to brugere på. Serveren køre 5.09a. Det er meningen at disse brugere skal bruge webmail. I mappen iNotes ligger Forms5.nsf på dansk, og mailtemplaten er v. 5.09a DK.

Imidlertid ser det ud til at alt fungere sprogmæssigt. Problemet er, at ved oprettelse af nyt memo, brugerindstillinger og alt det andet får jeg fejlteksten

Application Exception - Couldn't find design note

Er der nogen der har en go' ide ?
Avatar billede Inge Nybegynder
29. maj 2002 - 10:54 #1
Det samme spm er oprettet her http://www.eksperten.dk/spm/217405
Avatar billede dortel Nybegynder
29. maj 2002 - 10:58 #2
Ok - men det gir ingen løsning
Avatar billede bamzen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:27 #3
Fejlen du får betyder at domino ikke kan finde et element den skal bruge....... Din fejl, lyder som om det er en bug i den mail template du benytter..... Måske er der forsvundet noget da den blev oversat til dansk....... jeg ville prøve at bruge den engelsjke inotes mailtemplate og hvis det virker uden problemer, rapportere en bug til lotus ang den danske!