Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hasle akupunkturklinik

Hey

det ser ud til at der ikke er ret mange sider der skal vurderes i øjeblikket...

så jeg vil tillade mig at, få denne side vurderet igen:
http://www.kleif.dk

Hilsen
/Bjarke - (KLEIFDESIGN)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 21:45 #1
Hvad har du ændret siden sidst?
http://www.eksperten.dk/spm/212343
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:46 #2
Når du fører musen hen over din top-menu, så synes jeg at mouse-over-farven bliver lidt for skrap! Den er alt før lys, og meget svær at læse!
Men ellers et ok pænt site!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:47 #3
>> schulze , ja en smule...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:50 #4
>> schulze  , nå undskyld troede du skrev om jeg havde ændret den siden sidst ;o)...
- menuen
- "Se eksamens beviset her" under "mig selv"
- forsiden
- og nogle af farverne
Avatar billede cazzznh Nybegynder
28. maj 2002 - 21:52 #5
Synes du bår fjerne det kinersertegn i baggrunden. Det ser ud som om du har været desperat for at finde en baggrund, og tilfældigt er faldet over den valgte. For mig at se bryder det stilen på den ellers så nydelige side siden.
Lav hellere noget nyt, f.eks. virksomhedens eget logo.

Ellers er der hellerikke meget andet at sige end at siden er ganske pæn og stilren.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:57 #6
hmmm... mener i virkelig af mit YinYang billede skal fjernes..? Det er fordi at YinYang har meget med akupunktur at gære, det er ikke fordi jeg manglede en baggrund,.. der er sku' tænkt over sagerne ;o)...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:58 #7
gære = gøre
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
29. maj 2002 - 07:48 #8
Dine Krak kort ser ud til at være 'lånt' fra nettet, og derefter sat ind i Flash ...det er jeg hel sikker på at Krak ikke er tilfredse med.
Det koster ca. 500,- årligt at lave en aftale med dem!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
29. maj 2002 - 08:55 #9
<< fotograf -- SHHH.... det siger vi ikke til nogen..., vel !
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
29. maj 2002 - 09:05 #10
nej, jeg skal nok holde stille, bare du er indstillet på at prisen er kr. 5.000,- hvis de opdager det.
...men hvis det havde været et billede (fotografi) ville jeg nok sige det til en af mine kollegaer.
Du kan blive klog af at læse her:
http://www.photodk.com/40/ophavsret/ophavsret.htm ...hvor der er link til sider om ophavsretten! ...vi er nogle der lever af den!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
29. maj 2002 - 09:17 #11
hmmm... jo er godt klar over det... og tak for bekymrelsen ;o)...
Avatar billede mini-man Nybegynder
29. maj 2002 - 12:59 #12
du kunne måske godt lave menupunkter som billeder.

mini-man
www.miniwebdesign.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. maj 2002 - 11:27 #13
Hej..

vil lige starte i omvendt rækkefølge.. nu du nævner at du har lavet den der side med "Se eksamens beviset her" under "mig selv" betyder det velat du også gerne vil have bedømt den... og til vil jeg sige at jeg ikke syntes det er kønt.. for det første kan man ikke se hvad der står.. Man bliver nød til at stjæle/låne dit billed og sætte det ind i sit billedbehandlingsprogram hvor man så kan zoome.. hmm.. tror ikke det er mange der gidder det.. og når du så, så gerne vil have den lille boks bedømt syntes jeg det er mærkeligt at du ikke har fjernet det der ikon der kommer over den ved mouse-over.. Altså den der der spørger om man vil gemme, skive ud, emaile det eller åbne mappen med billeder.. Det ser ud til at du enten ikke har testet den i en nyere browser eller ikke har gennemtænkt det ordentligt hvis du pludselig ikke kan finde ud af hvordan man får det væk.. eller vidste du at man blev nød til at gemme det for at kunne se hvad der står?? ;o)

hvis det er fordi du ikke ved hvorda ndu fjerner det.. kan du lige få den her :)
du skriver bare "<meta HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">" uden "'er foran og bagved i din head-sektion..

og så er billedet scannet vinder skævt ind.. Hvis det er din scanner der er så skæv, er der jo noget der hedder billedbehandlings-programmer.. Der kan du rette det til bag efter...

Syntes ellers siden er oki fin.. Det er dog ikke den kønneste farve.. Skal den symbolisere noget?? fx urter eller?? for ellers syntes jeg du skal finde en anden.. Tror 009966 ville være pænere hvis den SKAL være grøn..

Og billedet af dig selv.. Hvorfor finder du ikke et andet til forsiden.. Det der inde uder "Mig selv" er da pænere.. Det ser ud til at du ikke lige har vidst at de ville tage billedet da det blev taget.. hmm.. håber du forstår..

og så syntes jeg lige som mange af de andre heller ikke helt vildt godt om din baggrund.. og i sær ikke når der på næsten alle siderne er en boks hen over så man ikke kan se det hele..

mouse-over efekten er for lys og din banner og også alt for utydlig til at man kan se hvad der står.. det er ikke lige noget der fanger øjnene, og får en til at huske sides navn.. Det er som om det er blevet kørt gennem for mange og for hårde filtere..

og så lige til sidst.. PAS PÅ med copyright-loven.. Du overtræder den ikke kun ved landkortet.. på siden om laser har du gjordt det samme.. Og denne gang med et billed.. Det der landskabsbilled snytes jeg lige at jeg kunne kende.. Og minsanden joo.. Det ligner sku meget Microsfts baggrundsbilled.. Hmm.. Jeg skal nok lade være at andmelde noget.. Men jeg ville hurtigt fjerne det hvis jeg var dig.. Der er jo en her i spørgsmålet der har nævnt det før.. Og så vidt jeg kan se ikke er lige så lige glad med det som jeg..

Håber du kunne bruge min kritik til noget.. siden er jo god nok.. men når du spørger er det vel også fordi du gerne vil have ærlige svar.. og så er det jo også kun minuserne der er kommenteret... :)

/Nicklas B.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 11:41 #14
<< nicklasb , jo tak , det er jo kritik jeg kan bruge til noget... :o) forresten så er det ikke ham der er på forsiden der er mig... jeg har bare lavet hjemmesiden...:

Så... hvad er det for en boks du skriver om? ".. og når du så, så gerne vil have den lille boks bedømt syntes jeg det er mærkeligt at du ikke har fjernet det der ikon der kommer over den ved mouse-over.. Altså den der der spørger om man vil gemme, skive ud, emaile det eller åbne mappen med billeder.. "

...hvad er det for nogle billeder...?
...det forvirrede meg lidt?

men tusind tak for din lange bedømmelse.. ka' helt klart bruge det til noget.. istedet "det er nogle grimme farver", som jeg ikke rigtigt kan bruge til noget..

Bjarke - (KLEIFDESIGN)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. maj 2002 - 12:00 #15
med boksen mente jeg popupen med kursus-beviset i.. Og billedet.. jaa... jeg snarkede et sted om billedet på forsiden og billedet på "Mig selv"-siden.. Og det med copyrighten er det der skov-billed med solen i baggrunden.. hvis du forstår.. Ellers må du lige skrive igen..
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 12:31 #16
det er det her: "Altså den der der spørger om man vil gemme, skive ud, emaile det eller åbne mappen med billeder.. " , jeg mener. Hvor er det at dette sker?

Og så hvad mener du med det icon der kommer over ved mouse-over?... ved mig er der bare en hånd, ligesom ved alle andre links.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. maj 2002 - 13:01 #17
hmm.. Hvilken version af IE har du??
Hvis du har prøvet IE6.0 vil du opleve at microsoft har PRØVET at gøre noget for at hjælpe almindelige mennesker med at færdes på nettet.. Fx har de lavet en lille BilledStatusbar der kommer frem hvis man holder musen over et billed.. Derfra kan man så gemme billedet man holder musen over, skønt det i de fleste tilfælde ikke er helt lovligt.. Prøv at se popup-vinduet på et computer med IE6.0.. Så vil du se hvad jeg mener.. Og med koden jeg skrev før kan du få den væk, da den ikke er særlig fed at have på sin side..